bekymring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

Anitta Kristiansen

jeg er gravid 11+2 og har nu tabt mig 8 kg jeg kan slet ikke spise i tiden hver gang jeg prøver får jeg det bare elendigt jeg startede med en vægt på 63 kg og er nu nede på 55 og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre jeg synes jeg prøver alt. spise kiks og cultura og frugt og intet hjælper varmt mad kan jeg kun tage en bid og får det elendigt der efter

bekymre mig bare så meget vil ikke have det går ud over barnet burde jeg tage til lægen eller er det meget normalt?

tak på forhånd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Rillo

jeg ville bestemt kontakte lægen.

synes det er meget at tabe når du ikke vejer mere.

hvor høj er du?

Anmeld

26. februar 2011

Anitta Kristiansen

var også det jeg tænkte er 164

Anmeld

26. februar 2011

Muhmi

Jeg har hørt at babyen tager det den har brug for (ordet parasit er endda blevet brugt)... Jeg har også haft tabt mig i starten og nu hvor jeg er ved at være tæt på har jeg kun taget 2½ kilo på i alt... Men jeg er jo også liiiidt større end dig... Så lægen var ikke bekymret over at jeg havde tabt mig, tværdigmod... Men ja hvis du er bekymret så er det altid en rigtig god idé at ringe til lægen og høre, i deres åbne konsultation om morgenen... Det er bedre at ringe én gang for meget end én gang for lidt

Anmeld

26. februar 2011

Anitta Kristiansen

ja det er rigtigt, må ringe med det samme han er tilbage på mandag bare bekymrende at selvom man spiser så taber man sig. er virkelig overrasket over det. er godt træt af at tabe mig når jeg burde tage på. alle omkring mig går enda ogs og bekymre sig over mig. men når man ikke kan få mere mad ned er det jo ikke let.  

Anmeld

26. februar 2011

Muhmi

Anitta Kristiansen skriver:

ja det er rigtigt, må ringe med det samme han er tilbage på mandag bare bekymrende at selvom man spiser så taber man sig. er virkelig overrasket over det. er godt træt af at tabe mig når jeg burde tage på. alle omkring mig går enda ogs og bekymre sig over mig. men når man ikke kan få mere mad ned er det jo ikke let.  

Jeg kan godt forstå du er bekymret... Og hvis jeg havde tabt mig så meget og var så lille som du er i forvejen, så havde jeg også været ked af det og bekymret... Tror nu ikke der er noget galt som sådan, men jeg er jo ikke læge

Det er rigtig kedeligt ikke at kunne spise særlig meget, men du må prøve at holde ud... For de fleste går kvalmen over om et par uger

Anmeld

26. februar 2011

Anitta Kristiansen

ja siger alle kvalmen forsvinder men ja håbet for det sker er så lille synes kun det er blevet værre og værre og det værste er at jeg spiser og kan blive ved men stadig ingen ting hjælper på det taber mig kun. ikke engang en sulte kur ville gøre det lettere

Anmeld

26. februar 2011

Muhmi

Anitta Kristiansen skriver:

ja siger alle kvalmen forsvinder men ja håbet for det sker er så lille synes kun det er blevet værre og værre og det værste er at jeg spiser og kan blive ved men stadig ingen ting hjælper på det taber mig kun. ikke engang en sulte kur ville gøre det lettere

Det er jo så heller ikke for alle det sker desværre... Jeg har haft kvalme igennem hele min graviditet... Men har dog haft et par uger der var gode og uden kvalme, heldigvis Ellers havde jeg nok slet ikke taget noget som helst på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.