Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fastelavnstøj str 86 til drenge søges
Ligger du inde med noget?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
linselouise skriver: Fastelavnstøj str 86 til drenge søges Ligger du inde med noget?
Jeg har en veninde der sælger en giraf dragt inde på facebook.. skal jeg spørger hende hvor meget hun vil have for den? kan lige vise dig billede den ehdder 1-2år
den til venstre
Perl skriver: Jeg har en veninde der sælger en giraf dragt inde på facebook.. skal jeg spørger hende hvor meget hun vil have for den? kan lige vise dig billede den ehdder 1-2år
den ser sød ud Du må gerne høre hende om pris
linselouise skriver: den ser sød ud Du må gerne høre hende om pris
70 kr siger hun
Perl skriver: 70 kr siger hun
den vil jeg gern købe, kan vi sige 100 inkl porto? Og hvordan gør vi det?
- skriver: Hvis jeg var dig ville jeg gå i H og m. Købe nogle natdragter, de har både supermandsdragt, girafdragt, mener også de har en zebra og lign, så giver du strømpebukser og langærmet body inden under og ungerne har noget på de kan holde ud og bevæge sig i... Ønsker du dog noget andet har jeg en batmand i str 92, lille i str så da min dreng på 2 skulle på den var den lige klemt nok.... Og du får noget du kan bruge bagefter.
Hvis jeg var dig ville jeg gå i H og m.
Købe nogle natdragter, de har både supermandsdragt, girafdragt, mener også de har en zebra og lign, så giver du strømpebukser og langærmet body inden under og ungerne har noget på de kan holde ud og bevæge sig i...
Ønsker du dog noget andet har jeg en batmand i str 92, lille i str så da min dreng på 2 skulle på den var den lige klemt nok....
Og du får noget du kan bruge bagefter.
Ej det var en god ide
Så kan den også bruges bagefter
- skriver: Nemlig.... Min dreng på 14 mdr også i en str 86 får en supermand NATdragt på.....
Nemlig....
Min dreng på 14 mdr også i en str 86 får en supermand NATdragt på.....
cute Det er da også det vi gør
Så er pengene heller ikke smidt helt ud
- skriver: Nej og de kan ellers tids nok forsvinde, syntes det noget andet med lidt større børn, de kan da lege med det til udklædning osv, det gør et barn på 1 år jo ikke
Nej og de kan ellers tids nok forsvinde, syntes det noget andet med lidt større børn, de kan da lege med det til udklædning osv, det gør et barn på 1 år jo ikke
Lige præcis det er kun en gangs fornøjelse som de ikke forstår nået af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128