Eks-dagplejemor har fået "fjernet" 3 børn på 3mdr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

Anonym trådstarter

...så ER det da vist ikke kun mig, der har en dårlig fornemmelse omk. hende.

Skriver som anonym for ikke at hænge nogen ud offenligt, men tror godt I ved hvem jeg er...

Jeg er bare ked af mit barn nåede at være der så længe... Men er lykkelig for at hun nu er et sted, som er godt og trygt at være!

Håber virkelig pladsanvisningen tager det alvorligt, og at de gør noget... For hun virker så ligeglad med de børn, men har bare ingen beviser. Tror de får lov at passe sig selv.
Aldrig har min datter fået så meget som en tegning med hjem, kun lige en enkelt for at det skulle se godt ud inden samtale med dagplejepædagogen.

Har haft en dårlig mavefornemmelse næsten al den tid hun har været hos hende, men DP pædagogen var ikke meget for at flytte mit barn, selv om jeg havde givet udtryk for min utryghed. Jeg skulle bare have insisteret, men var osse bange for om det ville gå ud over min datter, hvis DP'er hørte hvor utilfreds jeg var... For jeg havde ikke noget konkret, så turde ikke sige noget af hensyn til min datter.

Nu ved jeg til en anden gang, at jeg bare skal være insisterende... Er bare så trist over at min datter måtte være prøveklud...som om hun ikke har været igennem nok.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

sarahb

EI hvor vildt.
Det er da bare slet ikke fedt ... Men hvor er det dejligt i fik hende flyttet så hun kom væk og over i et meget bedre miljø.
Man må da håbe at DP kotoret hanker gevaldigt op i hende eller fyrer hende. Det fortjener de børn jo ikk

Anmeld

26. februar 2011

Barbamama

Ej hvor uhyggeligt!!!!! Godt I kom et andet sted hen og at du holdt på dit!!!

Anmeld

26. februar 2011

Ni-ko-li-ne

hvor sindssygt! jeg kan bare slet ikk regne ud hvem du er....  vil du ikke sende mig er pb?

Anmeld

26. februar 2011

AnneBJ

Puha, godt din datter er kommet et andet sted hen!! 

Anmeld

27. februar 2011

Jules

Puh ha... Man får jo helt ondt i maven ved tanken...

Godt du fulgte dine moderinstinkter! Godt hun er kommet et andet sted hen!

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Ja, det var min datters nuværende DP'er, der fik eks-dp'eren til i det hele taget at tage kontakt til DP-pædagogen, fordi hun oplevede, hvor ulykkelig min datter var i legestuen...

Eks-dp'eren havde aldrig sagt noget ellers, det er jeg sikker på, for hun sagde altid til os, når vi afleverede at hun holdt op med at græde og var glad igen kort efter... DET PASSEDE BARE IKKE!!!

Anmeld

27. februar 2011

ooo

Hvor er det vildt.

Og det siger jo så noget om, hvor præcis ens moderinstinkt kan være, når du vidste at den ikke var helt god.

Anmeld

27. februar 2011

Anonym trådstarter

Metchen skriver:

Hvor er det vildt.

Og det siger jo så noget om, hvor præcis ens moderinstinkt kan være, når du vidste at den ikke var helt god.

Ja det har jeg efterhånden oplevet et par gange, at ens moderinstinkt SKAL man altså holde fast i...

Anmeld

27. februar 2011

Lilac

Anonym skriver:

Ja, det var min datters nuværende DP'er, der fik eks-dp'eren til i det hele taget at tage kontakt til DP-pædagogen, fordi hun oplevede, hvor ulykkelig min datter var i legestuen...

Eks-dp'eren havde aldrig sagt noget ellers, det er jeg sikker på, for hun sagde altid til os, når vi afleverede at hun holdt op med at græde og var glad igen kort efter... DET PASSEDE BARE IKKE!!!

eeej, hvor må det være hårdt for dig! Jeg kan heller ikke lige regne ud hvem du er, men hvor er det godt I har fået hende flyttet.... uhhh, en mors fornemmelser skal man altid tage seriøst!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.