...så ER det da vist ikke kun mig, der har en dårlig fornemmelse omk. hende.
Skriver som anonym for ikke at hænge nogen ud offenligt, men tror godt I ved hvem jeg er...
Jeg er bare ked af mit barn nåede at være der så længe... Men er lykkelig for at hun nu er et sted, som er godt og trygt at være!
Håber virkelig pladsanvisningen tager det alvorligt, og at de gør noget... For hun virker så ligeglad med de børn, men har bare ingen beviser. Tror de får lov at passe sig selv.
Aldrig har min datter fået så meget som en tegning med hjem, kun lige en enkelt for at det skulle se godt ud inden samtale med dagplejepædagogen.
Har haft en dårlig mavefornemmelse næsten al den tid hun har været hos hende, men DP pædagogen var ikke meget for at flytte mit barn, selv om jeg havde givet udtryk for min utryghed. Jeg skulle bare have insisteret, men var osse bange for om det ville gå ud over min datter, hvis DP'er hørte hvor utilfreds jeg var... For jeg havde ikke noget konkret, så turde ikke sige noget af hensyn til min datter.
Nu ved jeg til en anden gang, at jeg bare skal være insisterende... Er bare så trist over at min datter måtte være prøveklud...som om hun ikke har været igennem nok.
Anmeld