Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Weee... Jeg er 26+6 og har endnu ikke et eneste strækmærke på maven ..Men tænker at de stadig kan nå at komme..
Men hvornår begyndte i at få strækmærker?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan være du er heldig og undgå dem - troede jeg osse jeg var..
MEN så kom uge 32 (for mit vedkommende) også kom de skide strækmærker!!!
FrøkenHedegaard skriver: Kan være du er heldig og undgå dem - troede jeg osse jeg var.. MEN så kom uge 32 (for mit vedkommende) også kom de skide strækmærker!!!
Øv øv øv ... Troede for det meste de kom sådan midt i graviditeten
Jeg er en af dem der er så heldig ingen strækmærker at have endnu tiltrods for det er vores 4. barn vi venter
Men de kan nå at komme endnu.
Mine kom også omkring uge 30.. Men tag det ikke så tungt.. Se det som noget dit kære barn har givet dig i gave
Rillo skriver: Jeg er en af dem der er så heldig ingen strækmærker at have endnu tiltrods for det er vores 4. barn vi venter Men de kan nå at komme endnu.
Tillykke med nr 4
Jeg venter mit 1. <3 men håber vi slipper for de dumme strækmærker..
MetteDN skriver: Tillykke med nr 4 Jeg venter mit 1. <3 men håber vi slipper for de dumme strækmærker..
Taak
maria_wt skriver: Mine kom også omkring uge 30.. Men tag det ikke så tungt.. Se det som noget dit kære barn har givet dig i gave
Det skam heller ikke fordi jeg bliver træt af det hvis jeg får dem.. Kunne bare være rart at undgå dem
hmm jeg var så heldig første gang, først at få strækmærker i uge 39.... Men gik 10 dage over tid, og de sidste dage kom der bare mange...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128