Ska på kærestetur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
11 svar
0 synes godt om
26. februar 2011

Vinker

Godmorgen alle I skønne kvinder. Vil bare lige ønske jer en rigtig god weekend.

M og jeg tar på kærestetur i weekenden. Noget vi lige bestemte os for for et par dage siden. Min mor kommer her til morgen og så ska vi have en gang brunch sammen. Sidst på formiddagen kører M og jeg så til Odense hvor vi vil en tur i Rosengårdcenteret. Bagefter i Ikea. Så skal vi ud og ha noget lækkert at spise et sted og så har vi lejet et hotelværelse (M har nemlig optjent nogle points som gør at vi kan overnatte gratis og med morgenmadsbuffet) Og måske i morgen tar vi en smut forbi Odense zoo. Så ja håber på en rigtig hyggelig weekenden hvor kærligheden forhåbentlig får lov at blomstre.

Jeg er sikker på at mormor og Niklas Emil nok skal hygge sig storartet mens vi er væk. De glæder sig ihvertfald meget begge to ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

ooo

Hav en rigtig god tur, og hils Odense fra mig.

Anmeld

26. februar 2011

sarahb

ej hvor lyder det bare super søde, så kan i nyde hinanden..
Jeg håber i får en fantastisk tur i kærlighedens tegn

Glæder mig til at høre om det..

Stort

Anmeld

26. februar 2011

mama09

Vinker skriver:

Godmorgen alle I skønne kvinder. Vil bare lige ønske jer en rigtig god weekend.

M og jeg tar på kærestetur i weekenden. Noget vi lige bestemte os for for et par dage siden. Min mor kommer her til morgen og så ska vi have en gang brunch sammen. Sidst på formiddagen kører M og jeg så til Odense hvor vi vil en tur i Rosengårdcenteret. Bagefter i Ikea. Så skal vi ud og ha noget lækkert at spise et sted og så har vi lejet et hotelværelse (M har nemlig optjent nogle points som gør at vi kan overnatte gratis og med morgenmadsbuffet) Og måske i morgen tar vi en smut forbi Odense zoo. Så ja håber på en rigtig hyggelig weekenden hvor kærligheden forhåbentlig får lov at blomstre.

Jeg er sikker på at mormor og Niklas Emil nok skal hygge sig storartet mens vi er væk. De glæder sig ihvertfald meget begge to

Uhhh den kærlighed - lyder som en romantisk tur.. Håber i får nydt hinanden.......... God tur..........

Anmeld

26. februar 2011

TbCp

Rigtig god tur!!! Hvor skal i overnatte?

Anmeld

26. februar 2011

KWL

Famtastisk ide  God til jer. Hyg jer og nyd hinanden.

Anmeld

26. februar 2011

Klitgaard

Hvor er det dejligt ønsker jer en fantastisk tur

Anmeld

26. februar 2011

Vingummien

Rigtig god tur til jer

Anmeld

26. februar 2011

oo

goooo tur!!!

og hallo hvor er du heldig at din mand synes at en tur i Rosengårdscentret og ikea er lig med kærestestur!! Søren tror vi tager i Ikea for at straffe ham

Anmeld

26. februar 2011

Barbamama

Nej hvor lyder det bare hyggeligt!!!! Dejligt med sådan en alene dag! GOd fornøjelse!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.