Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej piger
jeg overvejer at droppe mit studie, er så træt af det og tror ik det er der rigtige for mig
hvor meget kan jeg regne med at få udbetalt om måneden sådan ca?? er nemlig rigtig nervøs for min økonomi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: hej piger jeg overvejer at droppe mit studie, er så træt af det og tror ik det er der rigtige for mig hvor meget kan jeg regne med at få udbetalt om måneden sådan ca?? er nemlig rigtig nervøs for min økonomi
ved ikke hvor meget du kan få... men kravene for at få kontanthjælp er vist blevet pænt stramme... så det er ikke bare sådan lige
Er du i en A-kasse og hvor lang tid har du været der evt?
Kay skriver: ved ikke hvor meget du kan få... men kravene for at få kontanthjælp er vist blevet pænt stramme... så det er ikke bare sådan lige
Jeg er i a kasse og har været det længe, det er bare det med hvor meget jeg vil kunne få udbetalt?
Muhmi skriver: Er du i en A-kasse og hvor lang tid har du været der evt?
ja det har jeg været længe *SS* skal bare vide hvor meget jeg vil ku få hvis jeg får fra su til dagpenge (hedder det ik det når man får penge fra a kassen?)
Jeg får dagpenge på dimententsats og får omkring 2300 udbetalt om ugen.
Jeg får udbetalt dagpenge den sidste torsdag i måneden, så det er lidt forskelligt om jeg får for 4 eller 5 uger
13.607 kr. pr. måned
Anonym skriver: Jeg er i a kasse og har været det længe, det er bare det med hvor meget jeg vil kunne få udbetalt?
ring og spørg de plejer at være meget venlige .... (i altfald i min akasse)
Ring ind og spørg dem ad. Det er meget individuelt hvor meget man kan få, da de beregner ud fra den enkeltes lønindkomst.
Men held og lykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128