hjæææælp er i tvilv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

tulle92

tøsser i må hjælpe her 

mig og kæresten har været sammen 5 måneder men de sidste 2 måneder har jeg været i tvilv tænker ik på ham eller har ik lyst til at skrive med ham mere når han ringer eller skriver er det som om det irretere mig men tør ik sige det til ham da jeg er bange or at såre ham for han er følsom 

nogen der kan komme med et eller flere forslag på hvaa jeg ska gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Louisiana

Det er ikke rart at have det sådan. Du må jo tænke dig godt om, og gøre op med dig selv, om du elsker ham - som du skriver i din status du gør. Forestil dig livet med og uden ham, og mærk godt efter hvad du føler. Det er heller ikke fair overfor ham, at holde ham hen, hvis du i virkeligheden bare vil af med ham.

Håber du finder ud af det

Anmeld

25. februar 2011

tulle92

Louisiana28 skriver:

Det er ikke rart at have det sådan. Du må jo tænke dig godt om, og gøre op med dig selv, om du elsker ham - som du skriver i din status du gør. Forestil dig livet med og uden ham, og mærk godt efter hvad du føler. Det er heller ikke fair overfor ham, at holde ham hen, hvis du i virkeligheden bare vil af med ham.

Håber du finder ud af det

oka taak men når jeg endelig tænker på ham er der ikke noget der killer i maven som det gjorder i starten jeg er bange for jeg har ham fordi jeg ik vil være alene 

Anmeld

25. februar 2011

Chillien

Har i været kærester i 5 måneder? Eller forlovede?

For mig lyder det som om forelskelsen er gået af og du ikk har så meget følelser for ham mere... Men det kan jeg jo ikk sidde og sige når jeg ikk kender hverken jer eller jeres situation...

Det er ku noget du selv kan gøre op med... Er helt enig i det er dårlig stil at holde på ham hvis du egentlig ikk vil ham... Og desuden også spild af din egen tid... Det er da federe at rbuge sint tid på en man kan holde ud...

Du må prøve at slukke for hjernen og følge dt hjerte... Det skal ikke være afgørende at han er følsom...

Anmeld

25. februar 2011

tulle92

Chillien skriver:

Har i været kærester i 5 måneder? Eller forlovede?

For mig lyder det som om forelskelsen er gået af og du ikk har så meget følelser for ham mere... Men det kan jeg jo ikk sidde og sige når jeg ikk kender hverken jer eller jeres situation...

Det er ku noget du selv kan gøre op med... Er helt enig i det er dårlig stil at holde på ham hvis du egentlig ikk vil ham... Og desuden også spild af din egen tid... Det er da federe at rbuge sint tid på en man kan holde ud...

Du må prøve at slukke for hjernen og følge dt hjerte... Det skal ikke være afgørende at han er følsom...

ja det er os det jeg tror men jeg aner ik hva jeg føler for tiden 

Anmeld

25. februar 2011

Chillien

tulle92 skriver:

ja det er os det jeg tror men jeg aner ik hva jeg føler for tiden 

Bare lad være at trække det ud for længe... Han kan jo helt sikkert også godt mærke hvis han irriterer dig... Lad evt. være med at være sammen med ham en dags tid og tænk over det... Vil du ham så må du engaere dig i forholdet igen, og vil du ham ikke så sig det til ham med det samme du har besluttet dig...

Det er kun dig der kender svaret til det..

Anmeld

25. februar 2011

tulle92

Chillien skriver:

Bare lad være at trække det ud for længe... Han kan jo helt sikkert også godt mærke hvis han irriterer dig... Lad evt. være med at være sammen med ham en dags tid og tænk over det... Vil du ham så må du engaere dig i forholdet igen, og vil du ham ikke så sig det til ham med det samme du har besluttet dig...

Det er kun dig der kender svaret til det..

oka mange tak for hjælpen  

Anmeld

25. februar 2011

Chillien

tulle92 skriver:

oka mange tak for hjælpen  

Selvfølgelig.. Håer du finder ud af det

Anmeld

26. februar 2011

Rockertand

tulle92 skriver:

tøsser i må hjælpe her 

mig og kæresten har været sammen 5 måneder men de sidste 2 måneder har jeg været i tvilv tænker ik på ham eller har ik lyst til at skrive med ham mere når han ringer eller skriver er det som om det irretere mig men tør ik sige det til ham da jeg er bange or at såre ham for han er følsom 

I har været sammen i 5 mdr. og er allerede forlovede?

Nu prøver jeg at være mindst muligt fordomsfuld - men min personlige holdning er, at man venter med alle "alvorlige" beslutninger til forelskelsesfasen er over - og dér er I nu.

Synes måske liiiige, at du skal trække vejret og slappe lidt af, og så kunne I jo starte med at se, om jeres forhold holder i længden, inden I kaster jer ud i flere projekter (ved godt, at der er mange, der bliver forlovet til højre og venstre og bliver gift og skilt flere gange og får babyer med forskellige fædre inden de er 25, men altså...)

Anmeld

26. februar 2011

SD21

tulle92 skriver:

tøsser i må hjælpe her 

Jeg har haft det ligesom dig på et tidspunkt, faktisk af flere omgange. Du skal selvfølgelig mærke godt efter og tænke over om dit liv ville være bedre uden ham, eller om du ville blive ked af at miste ham - ikke bare ked af at være alene. Men derudover, så gik mit væk igen og jeg er ikke i tvivl om at jeg elsker min kæreste, netop fordi jeg har haft sådanne perioder et par gange og det er simpelthen bare perioder hvor jeg har brug for at være lidt mig selv.

Mærk efter i dig selv, det er kun dig der ved hvordan du føler det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.