uoriginalt bord til trip trap stol??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.561 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

lillenbitte

Hej

Jeg har flere steder set et bord der kan sættes på triptrap stolen. Jeg ved med sikkerhed at det ikke er trip trap der laver bordpladen. Den minder lidt om den plade man kan købe til Ikea plastic højstolen.

Er der nogle der kender pladen og ved hvor den kan købes???

kh. lill´n

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

smvelf

vi har købt en der hedder play tray mener jeg

Anmeld

25. februar 2011

LinLin

Det hedder play tray - mener at have set det hos tøjbamsen.dk

Anmeld

25. februar 2011

lillenbitte

og det er præcis sådan ´en jeg mener....super. Tak skal du ha...den skal jeg ha med på vores ønskeliste til barnedåben:-)

Anmeld

26. februar 2011

Brams

Jeg spurgte efter den i Ønskebørn for ikke så længe siden og fik af vide at, den forhandlede de ikke og at hvis jeg satte den på min stol kunne Trip Trap ikke garantere for stabiliteten fordi tyngdepunktet bliver et andet - blot til Info Vi ville rigtig gerne have haft en bakke men tør ikke hvis det ikke er sikkert.

Anmeld

26. februar 2011

slettet_7530

Brams skriver:

Jeg spurgte efter den i Ønskebørn for ikke så længe siden og fik af vide at, den forhandlede de ikke og at hvis jeg satte den på min stol kunne Trip Trap ikke garantere for stabiliteten fordi tyngdepunktet bliver et andet - blot til Info Vi ville rigtig gerne have haft en bakke men tør ikke hvis det ikke er sikkert.

Selvfølgelig skal de sige det, da det irritere tripp trapp gevaldigt at de ikek selv fik ideen først vi har haft den og tyngdepunktet var nøjagtigt det samme

Anmeld

27. februar 2011

Brams

Albertesmor skriver:

Selvfølgelig skal de sige det, da det irritere tripp trapp gevaldigt at de ikek selv fik ideen først vi har haft den og tyngdepunktet var nøjagtigt det samme

Ja den tanke fik jeg også, men ville bare ikke risikere at stolen ville vælte hvis nogen eller barnet selv fik flyttet vægten sådan at der kunne ske noget

Hvordan fik I tjekket at tyngdepunktet var det samme som uden bakke? Ville være super fedt at være sikker. 

Anmeld

27. februar 2011

slettet_7530

Brams skriver:

Ja den tanke fik jeg også, men ville bare ikke risikere at stolen ville vælte hvis nogen eller barnet selv fik flyttet vægten sådan at der kunne ske noget

Hvordan fik I tjekket at tyngdepunktet var det samme som uden bakke? Ville være super fedt at være sikker. 

Det vejer ingenting

Anmeld

27. februar 2011

Brams

Albertesmor skriver:

Det vejer ingenting

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.