Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mulleunge skriver: Uanset hvad, har Babou den bedste stemme af dem alle ..
Uanset hvad, har Babou den bedste stemme af dem alle ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg stemmer på Sarah
Zette skriver: Det var en god sang denne gang, var ellers ikke så stor fan af hende. (var du ikke til skolefest i find holger kostume iøvrigt?)
Det var en god sang denne gang, var ellers ikke så stor fan af hende. (var du ikke til skolefest i find holger kostume iøvrigt?)
He he...jo, det var jeg og helt uden det var meningen...
Vi var hjemme kl.20, så det var heldigvis en kort aften..
Sarah er helt klart min favorit Hun er bare sig selv, nede på jorden, en helt unik stemme og fantastisk udstråling!! I looove her.. Så hep hep på hende herfra
Har stemt Sarah men synes også Anna louise er god... Må også lige sige jeg bestemt synes det var de forkert der røg ud igår....
Må indrømmer jeg synes slet ikke han fangede mig igår og synes hans præstion igår burde ha sendt ham i fare zonen... De andre programmer har han været god....
lollandpigen skriver: Må indrømmer jeg synes slet ikke han fangede mig igår og synes hans præstion igår burde ha sendt ham i fare zonen... De andre programmer har han været god....
Ah .. Hans stemme var super smuk i går, de piger burde ryge hjem .. De har ikke en tone i livet!
Patricia er den eneste jeg rent faktisk ville købe et album med hvis der blev udsendt et. men jeg stemmer ikke - og det gør "patricia fans" sikkert ikke generelt (hvis de ligner mig), så hun ryger nok inden længe...
Sarah HELT klart.... Hvis jeg var lesbisk, med hang til tomgirls så KASTEDE jeg mig frådende over hende...
Jeg synes faktisk hun yderst sexet hehe, og altså ja, jo også hendes stemme da
Synes hun klarede Rasmus Seebach SUPER flot
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128