Ku ikk være bekendt at gemme mig længere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Chillien

Så hej

Egentlig er jeg bare med på en kigger.. Skal ikke have børn lige nu og her, selvom det ku være fantastisk Har bare blandet mig lidt for meget herinde til at blive ved med at være anonym

Jeg hedder Chillimaya og bor i Næstved sammen med min kæreste... Jeg er 22 og han 27...

Jeg er i gang med grundforløbet som tandklinikassistent på EUC i Næstved..

Og så har jegnormalt en ret aktiv hverdag.. Træner et par gange om ugen, løber indimellem og så kommer jeg og hjælper med pasningen af et par heste eller 5 ca en gang om ugen... Jeg er bare lige nu inde i en rigtig dum periode med depression og angst anfald.. Ikke noget jeg skammer mig over...

Udover det elsker jeg at lave mad, og er helt pjattet med økologiske ting. Er vistnok generelt en smule hippieagtig.. Har jeg hørt..   For tiden går jeg bare mest og glæder mig til foråret og lyset..

Så var jeg vist hele vejen rundt.. Så ved i nogenlunde hvem jeg er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

mariamiss6

Jamen velkommen til da

Der er mange herinde, som enten er midt i, eller har været i, samme situation som dig, inklusive mig selv. Så du kan helt sikkert finde masser af støtte her inde, også selvom du ikke arbejder på det med børn endnu........

Anmeld

25. februar 2011

Chillien

mariamiss6 skriver:

Jamen velkommen til da

Der er mange herinde, som enten er midt i, eller har været i, samme situation som dig, inklusive mig selv. Så du kan helt sikkert finde masser af støtte her inde, også selvom du ikke arbejder på det med børn endnu........

Tak

Det er jeg glad for.. Men det er helt sikkert også det indtryk jeg har fået af folk herinde..

Anmeld

25. februar 2011

morethanperfect

Chillien skriver:

Tak

Det er jeg glad for.. Men det er helt sikkert også det indtryk jeg har fået af folk herinde..

Jamen , jamen ... VELKOMMEN

Anmeld

25. februar 2011

mariamiss6

Chillien skriver:

Tak

Dejligt 

Anmeld

25. februar 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Chillien skriver:

Så hej

Egentlig er jeg bare med på en kigger.. Skal ikke have børn lige nu og her, selvom det ku være fantastisk Har bare blandet mig lidt for meget herinde til at blive ved med at være anonym

Jeg hedder Chillimaya og bor i Næstved sammen med min kæreste... Jeg er 22 og han 27...

Jeg er i gang med grundforløbet som tandklinikassistent på EUC i Næstved..

Og så har jegnormalt en ret aktiv hverdag.. Træner et par gange om ugen, løber indimellem og så kommer jeg og hjælper med pasningen af et par heste eller 5 ca en gang om ugen... Jeg er bare lige nu inde i en rigtig dum periode med depression og angst anfald.. Ikke noget jeg skammer mig over...

Udover det elsker jeg at lave mad, og er helt pjattet med økologiske ting. Er vistnok generelt en smule hippieagtig.. Har jeg hørt..   For tiden går jeg bare mest og glæder mig til foråret og lyset..

Så var jeg vist hele vejen rundt.. Så ved i nogenlunde hvem jeg er

Jamen velkommen til 
Altid dejligt med nye ansigter, også selvom de ikke lige er på baby-vognen

Kærligst
Sussie

>>Moderator på baby.dk<<

Anmeld

25. februar 2011

Loa

Vær velkommen Fedt navn forresten....

Anmeld

25. februar 2011

Chillien

Tak til jer

Anmeld

25. februar 2011

Chillien

Loa skriver:

Vær velkommen Fedt navn forresten....

Tak...

Anmeld

27. februar 2011

Lone Jakobsen

hejsa og velkommen til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.