2 børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

CiSo

Ja, det er lige hvad jeg får imorgen!

Jeg skal passe min lillebror på 3 år, og så har jeg jo selv Cilas på 4 mdr oveni. Så det bliver da noget af en opgave..

Jeg skal nok klare det, da jeg selv har sagt ja til det. Og fordi at før jeg fik Cilas, var jeg rigtig meget sammen med min lillebror og han kom tit hjem til mig og sov.. Og nu har han spurt nogle gange, om ikke snart han skulle hjem til Cilas, Rasmus og jeg og sove. Så nu sagde jeg altså ja.

Er spændt på hvordan det går, når man skal klare to børn pludselig, fordi et barn kan da være rigeligt af og til!

Ville ikke rigtig noget med dette indlæg, andet end bare lige at lufte mine tanker.

god aften, Sophie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

BabyMus

sophieamalia skriver:

Ja, det er lige hvad jeg får imorgen!

Jeg skal passe min lillebror på 3 år, og så har jeg jo selv Cilas på 4 mdr oveni. Så det bliver da noget af en opgave..

Jeg skal nok klare det, da jeg selv har sagt ja til det. Og fordi at før jeg fik Cilas, var jeg rigtig meget sammen med min lillebror og han kom tit hjem til mig og sov.. Og nu har han spurt nogle gange, om ikke snart han skulle hjem til Cilas, Rasmus og jeg og sove. Så nu sagde jeg altså ja.

Er spændt på hvordan det går, når man skal klare to børn pludselig, fordi et barn kan da være rigeligt af og til!

Ville ikke rigtig noget med dette indlæg, andet end bare lige at lufte mine tanker.

god aften, Sophie.

Jamen god fornøjelse i dag. (:

Så er det jo også en første øvelse i at ha to børn, når Cilas en dag skal være storebror. (;

Anmeld

26. februar 2011

CiSo

BabyMus skriver:

Jamen god fornøjelse i dag. (:

Så er det jo også en første øvelse i at ha to børn, når Cilas en dag skal være storebror. (;

Ja, og det er noget af en opgave! Nu sover de heldigvis begge to til middag!

Anmeld

26. februar 2011

Janni.

Det skal du nu nok hurtig finde en rytme i, det tror jeg på 

Håber i får en dejlig dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.