opskrift på baby kartoffel mos...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

MorTilMalene

jaah som overskriften lyder så leder jeg efter en opskrift på katoffelmos til lillepigen.. hmmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2011

Low

MorTilMalene skriver:

jaah som overskriften lyder så leder jeg efter en opskrift på katoffelmos til lillepigen.. hmmm

Når jeg laver noget til min søn så går jeg ikke efter en opskrift som sådan. Jeg koger bare et par kartofler og moser dem ud med en smørklat og så tynder jeg det ud med mælk alt efter hver tykt og tyndt det skal være. Jeg koger også nogle gange nogle grøntsager og mopser det med

Anmeld

26. februar 2011

JacobsMoar

Jacob spiser en stor kartoffel eller to små, og en gulerod.. Skræller guleroden, skærer den i skiver ca. 1 cm, og putter den i gryden, så den koger mens jeg skræller kartoflen og skærer den ud i to.. Når det har kogt hælder jeg vandet fra, så der bare lige er en lille smule tilbage, en smørklat i, og moses med en gaffel.. Gulerødderne skal koge lidt længere end kartoflerne..Du kan også bruge f.eks broccoli..

Anmeld

26. februar 2011

Lillefe

Skal du starte op med det nu? min sundhedsplejerske siger det er bedst med kartoffel fra de er 6 måneder og evt. majsgrød, boghvede eller risgrød til at starte med .. med lidt frugtmos.. det har jeg en opksrift på hvis det er? ellers laver jeg bare kartoffel mosen efter hvad jeg lige syntes..

Anmeld

26. februar 2011

MorTilMalene

heej alle jer søde mennesker.. idag fik malene bøvsen så en smugle ris grød.. det syntes hun godt om det kom bar for langsomt ind.. haha... men desværre fik vi ikke taget nogen billeder så ingen spam denne gang men i morgen får i...

Anmeld

26. februar 2011

roenlund

Perl skriver:

Skal du starte op med det nu? min sundhedsplejerske siger det er bedst med kartoffel fra de er 6 måneder og evt. majsgrød, boghvede eller risgrød til at starte med .. med lidt frugtmos.. det har jeg en opksrift på hvis det er? ellers laver jeg bare kartoffel mosen efter hvad jeg lige syntes..

min sp sagde at man sagtens kunne starte med kartoffel og grønsager...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.