X-factor - Hvem ryger ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Fenris

Kongmulle skriver:

JaSæ'Fø'Li Syntes Sarah er cool. Hun er sådan lidt Pink Agtig syntes jeg og jeg ææææææææææælsker Pink

ME TOO så pink sidste år i forum- hun er SEJ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

L.J.L

DLM skriver:

Ejjjjjj det kan du ikke mene vil godt indrømme at den hun sang i aften passede godt til hende, meeeeeeen Sarah synger bedre

nej nej nej der tager du altså fejl. Sarah synger absolut ikke bedre end Patricia!

Anmeld

25. februar 2011

Kongmulle

Apples skriver:

ME TOO så pink sidste år i forum- hun er SEJ

Jeg var i Parken og se hende 24 Juli sidste år

Det var feeeeeeeeedt! Min dejlige mand havde købt billetter til mig og min søster uden jeg vidste det. Elskede jeg ham lige dobbelt der eller hva

Anmeld

25. februar 2011

Kongmulle

linselouise skriver:

nej nej nej der tager du altså fejl. Sarah synger absolut ikke bedre end Patricia!

Hvor er det synd for dig du har så dårlige ører

Anmeld

25. februar 2011

TTM

Hva så?

JR eller Rikke Og trine??

Jeg holder på Rikke og trine, kan bedre li' deres stemmer, men JR har bare mere karisma...

Anmeld

25. februar 2011

Fenris

Kongmulle skriver:

Jeg var i Parken og se hende 24 Juli sidste år

Det var feeeeeeeeedt! Min dejlige mand havde købt billetter til mig og min søster uden jeg vidste det. Elskede jeg ham lige dobbelt der eller hva

Hun er simpelthen bare SÅ god....elsker hendes musik og hendes stemme, og ja sarah minder meget om hende....hæsheden i stemmen er det jeg 100% falder for

Anmeld

25. februar 2011

Sees

TykkeTrunteMor skriver:

Hva så?

JR eller Rikke Og trine??

Jeg holder på Rikke og trine, kan bedre li' deres stemmer, men JR har bare mere karisma...

Ud med JR - De er gode, men af de to grupper vil jeg helst af med JR!

Anmeld

25. februar 2011

DLM

linselouise skriver:

jo jo Sarah har x- factor

Anmeld

25. februar 2011

Kongmulle

Apples skriver:

Hun er simpelthen bare SÅ god....elsker hendes musik og hendes stemme, og ja sarah minder meget om hende....hæsheden i stemmen er det jeg 100% falder for

Lige præcis-og i forhold til Pink så er hendes tekster utrolig rammende og til at tage og føle på. Og respekt for Sarah der står ved hvem hun er og så den stemme i den alder! Det er helt vildt.

Anmeld

25. februar 2011

DLM

tvillingerne ryger i aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.