Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kongmulle skriver: JaSæ'Fø'Li Syntes Sarah er cool. Hun er sådan lidt Pink Agtig syntes jeg og jeg ææææææææææælsker Pink
JaSæ'Fø'Li Syntes Sarah er cool. Hun er sådan lidt Pink Agtig syntes jeg og jeg ææææææææææælsker Pink
ME TOO så pink sidste år i forum- hun er SEJ
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
DLM skriver: Ejjjjjj det kan du ikke mene vil godt indrømme at den hun sang i aften passede godt til hende, meeeeeeen Sarah synger bedre
Ejjjjjj det kan du ikke mene vil godt indrømme at den hun sang i aften passede godt til hende, meeeeeeen Sarah synger bedre
nej nej nej der tager du altså fejl. Sarah synger absolut ikke bedre end Patricia!
Apples skriver: ME TOO så pink sidste år i forum- hun er SEJ
Jeg var i Parken og se hende 24 Juli sidste år
Det var feeeeeeeeedt! Min dejlige mand havde købt billetter til mig og min søster uden jeg vidste det. Elskede jeg ham lige dobbelt der eller hva
linselouise skriver: nej nej nej der tager du altså fejl. Sarah synger absolut ikke bedre end Patricia!
Hvor er det synd for dig du har så dårlige ører
Hva så?
JR eller Rikke Og trine??
Jeg holder på Rikke og trine, kan bedre li' deres stemmer, men JR har bare mere karisma...
Kongmulle skriver: Jeg var i Parken og se hende 24 Juli sidste år Det var feeeeeeeeedt! Min dejlige mand havde købt billetter til mig og min søster uden jeg vidste det. Elskede jeg ham lige dobbelt der eller hva
Hun er simpelthen bare SÅ god....elsker hendes musik og hendes stemme, og ja sarah minder meget om hende....hæsheden i stemmen er det jeg 100% falder for
TykkeTrunteMor skriver: Hva så? JR eller Rikke Og trine?? Jeg holder på Rikke og trine, kan bedre li' deres stemmer, men JR har bare mere karisma...
Ud med JR - De er gode, men af de to grupper vil jeg helst af med JR!
jo jo Sarah har x- factor
Apples skriver: Hun er simpelthen bare SÅ god....elsker hendes musik og hendes stemme, og ja sarah minder meget om hende....hæsheden i stemmen er det jeg 100% falder for
Lige præcis-og i forhold til Pink så er hendes tekster utrolig rammende og til at tage og føle på. Og respekt for Sarah der står ved hvem hun er og så den stemme i den alder! Det er helt vildt.
tvillingerne ryger i aften
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128