X-factor - Hvem ryger ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

Loa

Patricia er alt for spexi for mig Er egentlig ligeglad med hvem der vinder, der er ikke nogen der siger WOW for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Manakauapo

Loa skriver:

Patricia er alt for spexi for mig Er egentlig ligeglad med hvem der vinder, der er ikke nogen der siger WOW for mig

Sjovt der er mange, der har det på den måde!

Jeg har det på lige modsat måde. Jeg elsker Patricia og håber hun vinder. Hun har trods alt en fed stil, istedet for alle popungerne. Det er dem, der er døgnfluer. Jeg tror Patricia er kommet for blive.

Anmeld

25. februar 2011

Nynne88

Valkyrien skriver:

Jeg har det på lige modsat måde. Jeg elsker Patricia og håber hun vinder. Hun har trods alt en fed stil, istedet for alle popungerne. Det er dem, der er døgnfluer. Jeg tror Patricia er kommet for blive.

Er enig Synes det andet er for pop - og lige som Thomas Blachman sagde så er der gået mgp i den

Anmeld

25. februar 2011

CiSo

Muhmi skriver:

Jeg håber det bliver Patricia... Ikke fordi jeg synes hun er et forfærdeligt menneske... Men jeg bliver stresset af hendes skingre og meget kedelige stemme... Og blev træt af at høre på allerede efter første live-show... Heppede ellers på hende i bootcampen... Kan jeg ikke forstå nu...

Har det helt på samme måde! Hendes stemme, syntes jeg lyder som om hun skaber sig helt vildt.. Det kan jeg slet ikke klare i mine ører.

Anmeld

25. februar 2011

otlitrom

Jeg har stemt, hvad jeg HÅBER. Og det er Babou! Jeg synes vi har set det, gennem Bazim og Muhammed...

Jeg skifter mening fra gang til gang. Det kommer meget an på, hvordan jeg synes det lyder.. Så vil ikke spå en vinder!

Anmeld

25. februar 2011

lauras*mor*

Valkyrien skriver:

ENIG!!!!

Håber babu ryger i aften.. Jeg kan simpelthen ikke arbejde med ham.. Der er SÅ mange af hans slags, og jeg vil da mene at det at have x-factor jo netop handler om at skille sig ud bl.a.

Jeg elsker Patricia, har holdt med hende fra start af faktisk.. Hun er fantastisk, og jeg svømmer langt væk til et gost sted når hun synger..

Anmeld

25. februar 2011

Manakauapo

Jeg har stemt, hvad jeg HÅBER. Og det er Babou! Jeg synes vi har set det, gennem Bazim og Muhammed...

Jeg skifter mening fra gang til gang. Det kommer meget an på, hvordan jeg synes det lyder.. Så vil ikke spå en vinder!

Uhh ja! Jeg tabte egentlig alt for ham under første del af bootcampen, hvor han overhovedet ikke havde øvet sig. Han kunne jo ikke engang teksten.

Og så syntes jeg ikke han har det der store potentiale, som man skal have for at vinde. Han er alt for ordinær.

Som sagt tidligere, syntes jeg man skal skille sig lidt ud, for at kunne vinde. Derfor hepper jeg på Patricia. Elsker hendes stemme og hendes måde at performance på!

Anmeld

25. februar 2011

otlitrom

Valkyrien skriver:

Uhh ja! Jeg tabte egentlig alt for ham under første del af bootcampen, hvor han overhovedet ikke havde øvet sig. Han kunne jo ikke engang teksten.

Og så syntes jeg ikke han har det der store potentiale, som man skal have for at vinde. Han er alt for ordinær..

Meget enig!

Anmeld

25. februar 2011

Bondepigen

Jeg synes det kommer helt an på hvilke sange de hver især synger. Den Patricia sang sidst, passede godt til hendes stemme og hendes måde at synge på. Men den hun sang forrige gang duede bare slet slet ikke...

Og jeg kan sige nøjagtig det samme om Sarah.

Synes ikke der er nogle vildt FANTASTISKE sangere denne gang, som der har været de andre år... Kan slet ikke se, hvorfor de er gået videre til live showet, men man kan jo håbe på de udvikler sig og bliver bedre...

Anmeld

25. februar 2011

Sees

9510 skriver:

Kan kun sige jeg er enig med dig

Ja, altså ..
Hvem kan stå for ham?
(Hvem der bare var 18år igen )

http://www.youtube.com/watch?v=IzAlUTvLciw

http://www.youtube.com/watch?v=DjXHlOfShVg

http://www.youtube.com/watch?v=h1UiZI2ZM1c

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.