Hvornår bliver det mon tydeligere???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Sitrani

Hej piger...

Jeg ville lige oprette en tråd om det her, fordi jeg tænker at der nok er andre, der har haft det lige sådan

Fik at vide til MD-scanning, at jeg har en foranliggende moderkage.. Jeg har dog kunne mærke liv rimelig tydeligt siden uge 20, men det er ikke så meget, og nogen gange slet ikke... Jeg kom så til at tænke på, hvornår I (altså jer, som også har en foranliggende moderkage) kunne mærke tydeligere liv og andre evt. kunne mærke liv uden på maven? Min mor vil så gerne mærke at den lille bevæger sig, men hun kan intet mærke endnu.... Lige føles det stadig mest som store bobler der sprænger ind i maven.. og så tænkte jeg bare, at det da må føles tydeligere eller anderledes på et tidspunkt....?

Hilsen Sille, 21+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Muhmi

Hej piger...

Jeg ville lige oprette en tråd om det her, fordi jeg tænker at der nok er andre, der har haft det lige sådan

Fik at vide til MD-scanning, at jeg har en foranliggende moderkage.. Jeg har dog kunne mærke liv rimelig tydeligt siden uge 20, men det er ikke så meget, og nogen gange slet ikke... Jeg kom så til at tænke på, hvornår I (altså jer, som også har en foranliggende moderkage) kunne mærke tydeligere liv og andre evt. kunne mærke liv uden på maven? Min mor vil så gerne mærke at den lille bevæger sig, men hun kan intet mærke endnu.... Lige føles det stadig mest som store bobler der sprænger ind i maven.. og så tænkte jeg bare, at det da må føles tydeligere eller anderledes på et tidspunkt....?

Hilsen Sille, 21+6

Jeg kunne mærke det første tegn på liv i uge 14 ca.

Udenpå siden uge 24 ca.

Og nu hele tiden udenpå hvor alle kan se hvor ivrigt han bobler rundt derinde

Grunden til at der ikke er nogle der rigtig har mærket ham udenpå er fordi han driller ved at ligge stiller hver gang folk vil mærke med Ellers har man tydeligt kunne mærke ham udenpå siden uge 27-28 ca

Anmeld

25. februar 2011

Sitrani

Slet ingen...??

Anmeld

25. februar 2011

Sitrani

Muhmi skriver:

Jeg kunne mærke det første tegn på liv i uge 14 ca.

Udenpå siden uge 24 ca.

Og nu hele tiden udenpå hvor alle kan se hvor ivrigt han bobler rundt derinde

Okay... Så mærkede du det da rimelig tydeligt i forhold til, at du har foranliggende moderkage, må man sige..... Glæder mig så meget til andre også kan mærke ham/hende Og at det bliver tydeligere....

Anmeld

25. februar 2011

mor-til-en-dejlig-baby

jeg har en foranliggende moderkage. Jeg er 17+2 og mærkede igår aftes min lille prinsessé.

Anmeld

25. februar 2011

Muhmi

STN skriver:

Okay... Så mærkede du det da rimelig tydeligt i forhold til, at du har foranliggende moderkage, må man sige..... Glæder mig så meget til andre også kan mærke ham/hende Og at det bliver tydeligere....

Ja jeg blev også paf da jeg fik det at vide til MD scanningen... For jeg kunne jo tydeligt mærke liv... Ja jeg blev MD-scannet skal det lige hilses at siges at han sparkede sygeplejersken hårdt fordi hun lænede hendes arm på min mave og det kunne hun meget tydeligt mærke og der var jeg jo uge 21

Anmeld

25. februar 2011

Zibi_84

Jeg fik at vide, at jeg nok først ville mærke liv sent, også pga. foranliggende livmoderkage. Jeg mærkede liv fra uge 19. Lagde mig helt fladt på sengen, og lå tålmodigt og ventede, men begge håndflader på underlivet. Pludselig kom 2 meget svage spark. I dag(uge 23) mærker jeg ham sparke/vende sig MEGET tydeligeren, end uge 19. Mærker ham også sparke, uden at røre maven. Min jordmore sagde at det skal kunne mærkes tydeligt og hver dag, fra uge 26. De næste par uger vokser din bebs hurtigt, og dermed mærkes det også tydeligere er jeg sikker på

Anmeld

25. februar 2011

Rødhætte

Jeg havde det på fuldstændig samme måde som dig.. Var også rigtig utålmodig Jeg kunne for alvor mærke liv i ca uge 22 og man kunne begynde at se det ca i uge 26-27, så der gik længe inden kæresten fik lov at mærke små spark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.