Så nåede jeg sørme uge 38 (39). Jeg var igår til jordmoder for anden sidste gang (måske sidste
hvem ved? )
Det hele ser fint ud, han står som han skal - så nu skal jeg bare vente, vente, vente... Fik dog skæld ud af jordmoderen fordi jeg sagde jeg var ved at være utålmodig. "Det var så sandelig for tidlig"
Åh ja - tænkte jeg... 2 uger til termin, og så har jeg ikke lov til at være lidt utålmodig, come on mand..... øhh kvinde... WHAT EVER! 

Sidste nat var der godt gang i underlivet, det føltes som om der blev nappet og nevet med jævne mellemrum, så jeg fik ikke sovet så meget. I formiddags faldte jeg endelig ordentlig i søvn, og da jeg vågnede omkring middags tid, var alt ved det normale. Måske var det bare plukveer som gjorde lidt arbejde, jeg ved det ikke. Det er jo trods alt første gang 
Tiden går lidt langsomt nu synes jeg, men jeg væbner mig med tålmodighed og forsøger at fortælle min søster Lillespurv20 at hun må det samme (hun overfalder jævnligt min fb for at fortælle at hun NU ER KLAR til at blive moster *LOL*)
Det var så lidt fra mig piger.. Kan i have en rigtig god aften..

Anmeld