28 timer siden min sidste smøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Heidi_79

Godaften på baby.dk

Vil da lige dele min glæde med jer! jeg er skide stolt af mig selv!

Jeg har været stor ryger i 17 år og min kæreste og jeg har besluttet at vi vil have børn sammen. for mig er det vigtigt at være ikke ryger når jeg bliver gravid for jeg kan ikke få mig selv til at byde mit kommende barn at jeg ryger. Barnet vælger ikke selv, det gør jeg for den. Og jeg tager gerne den store kamp det er, at stoppe med at ryge for at kan få mit barn .

Og nu er det endelig lykkes mig. Jeg startede på Champix piller for 18 dage siden , jeg skulle være stoppet i uge 2 med at ryge men det lykkes mig ikke, jeg har haft så svært med at slippe de sidste smøger og kæresten valgte så for mig skyld i søndags at støtte mig op ved at tage en kold tyrker og han har nu været røgfri i 5 dage , hvilket nu har resultetet i at jeg nu er røgfri på 28'ende time.....

Det er så pisse hårdt , men jeg er fast besluttet på at NU skal det være !

og jeg har lært det er godt at snakke om det når man holder med at ryge så det gør jeg hermed med jer :-)

Andre der er ved at holde eller har prøvet at holde??

God aften til jer alle der kigger her forbi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Manakauapo

Jeg ville da ikke klikke væk uden lige at give dig et  og et . Flot klaret!

Anmeld

25. februar 2011

Heidi_79

Valkyrien skriver:

Jeg ville da ikke klikke væk uden lige at give dig et  og et . Flot klaret!

Tusind tak ! Det føles så dejligt :-)

tilbage

Anmeld

25. februar 2011

fønix

Heidi_79 skriver:

Godaften på baby.dk

Vil da lige dele min glæde med jer! jeg er skide stolt af mig selv!

Jeg har været stor ryger i 17 år og min kæreste og jeg har besluttet at vi vil have børn sammen. for mig er det vigtigt at være ikke ryger når jeg bliver gravid for jeg kan ikke få mig selv til at byde mit kommende barn at jeg ryger. Barnet vælger ikke selv, det gør jeg for den. Og jeg tager gerne den store kamp det er, at stoppe med at ryge for at kan få mit barn .

Og nu er det endelig lykkes mig. Jeg startede på Champix piller for 18 dage siden , jeg skulle være stoppet i uge 2 med at ryge men det lykkes mig ikke, jeg har haft så svært med at slippe de sidste smøger og kæresten valgte så for mig skyld i søndags at støtte mig op ved at tage en kold tyrker og han har nu været røgfri i 5 dage , hvilket nu har resultetet i at jeg nu er røgfri på 28'ende time.....

Det er så pisse hårdt , men jeg er fast besluttet på at NU skal det være !

og jeg har lært det er godt at snakke om det når man holder med at ryge så det gør jeg hermed med jer :-)

Andre der er ved at holde eller har prøvet at holde??

God aften til jer alle der kigger her forbi

jeg har aldrig røget, men ville bare sige jeg synes det er rigtig flot og godt gået, bliv bare ved med det 

Anmeld

25. februar 2011

sarahb

SEJT BESLUTNING!!!

Jeg stoppede da jeg fandt ud af jeg var gravid. Det er 3 år siden nu og har ALDRIG prøvet en cigaret siden, tiltrods for min mand stadig ryger lidt og selvfølgelig udendørs..
Jeg synes egetligt ikke beslutningen og det at undvære cigaretter var slemt, det var mere vanen.. HMMMM hva skal jeg nu??? Ja før tog man en cigaret men hva skal man nu??? Det kom jeg heldigvis noglelunde over og så var det egetligt bare det.. Jeg er så glad for det
Jeg tror det ville ha været sværre hvis jeg skulle stoppe bare sådan uden der var e graviditet for jeg ELSKEDE mine cigaretter, men det at jeg var gravid var det der skulle til.

Håber du og kæresten holder ved. Bare Glæd dig, det er skønt med et liv uden cigretter og den klamme lugt der sidder OVERALT.

Anmeld

25. februar 2011

Heidi_79

fønix skriver:

jeg har aldrig røget, men ville bare sige jeg synes det er rigtig flot og godt gået, bliv bare ved med det 

Jeg kæmper den kamp det er at komme til at blive x-ryger. og ved kampen er det hele værd og TAK :-)

fornuftigt du aldrig har røget... begynd aldrig, det er hårdt at stoppe igen  bare jeg havde været så klog, men det er jeg så heldigvis nu

Anmeld

25. februar 2011

Mor010711

SÅDAN! Godt gået 

Synes det er fedt at I tager beslutningen allerede inden du er gravid. Så kan du også bedre "tillade" dig at falde i. Så er det måske ikke så slemt for samvittigheden som hvis du havde en lille bebs i mavsen. Og falder du i, så er det bare op på hesten igen.

Jeg stoppede den dag jeg fandt ud af at jeg var gravid. Men for mig har det været let. Jeg har lidt af frygtelig kvalme, så bare tanken om cigaretter og røg har været frygtelig. Så man kan sige at jeg er sluppet billigt på det område. 

Men endnu en gang, godt gået  Keep up the good work

Og god kæreste du har. Hatten af for det 

Anmeld

25. februar 2011

Heidi_79

sarahb skriver:

SEJT BESLUTNING!!!

Jeg stoppede da jeg fandt ud af jeg var gravid. Det er 3 år siden nu og har ALDRIG prøvet en cigaret siden, tiltrods for min mand stadig ryger lidt og selvfølgelig udendørs..
Jeg synes egetligt ikke beslutningen og det at undvære cigaretter var slemt, det var mere vanen.. HMMMM hva skal jeg nu??? Ja før tog man en cigaret men hva skal man nu??? Det kom jeg heldigvis noglelunde over og så var det egetligt bare det.. Jeg er så glad for det
Jeg tror det ville ha været sværre hvis jeg skulle stoppe bare sådan uden der var e graviditet for jeg ELSKEDE mine cigaretter, men det at jeg var gravid var det der skulle til.

Håber du og kæresten holder ved. Bare Glæd dig, det er skønt med et liv uden cigretter og den klamme lugt der sidder OVERALT.

Vane det er nemlig lige hvad det er og det handler i bund og grund bare om at finde andre vaner... jeg har skiftet mine smøger ud med gulerod og agurk stave og tyggummi, hvilket hjælper rigtig meget :-)

3 år som røgfri. det er flot!

Anmeld

25. februar 2011

Heidi_79

Mor010711 skriver:

SÅDAN! Godt gået 

Synes det er fedt at I tager beslutningen allerede inden du er gravid. Så kan du også bedre "tillade" dig at falde i. Så er det måske ikke så slemt for samvittigheden som hvis du havde en lille bebs i mavsen. Og falder du i, så er det bare op på hesten igen.

Jeg stoppede den dag jeg fandt ud af at jeg var gravid. Men for mig har det været let. Jeg har lidt af frygtelig kvalme, så bare tanken om cigaretter og røg har været frygtelig. Så man kan sige at jeg er sluppet billigt på det område. 

Men endnu en gang, godt gået  Keep up the good work

Og god kæreste du har. Hatten af for det 

Ja kæresten er guld værd, har ham og takke for at jeg er nået hertil :-)

mange har også sagt til mig det var nemmere at stoppe når jeg var blevet gravid, men af frygt for at jeg ikke kunne klare den kamp det er , besluttede jeg at jeg vil stoppe inden og nu kan projekt baby endelig gå i gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.