Grand Canaria here we comes :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Anonym trådstarter

Ja så drager vi afsted mod Grand Canaria imorgen tidlig................og jeg mener tidlig. Vi skal allerede være i lufthavnen SENEST klokken 04.10 imorgen tidlig

Imens må i hygge jer

Undskylder jeg er ano men manden vil ikke have jeg skriver det på nette da han er bange for hvem der vil se det men ved der er nogen der ved hvem jeg er, og ellers skal jeg nok fortælle det når vi kommer hjem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

JustAnotherName

Hihi, så paranoid kunne min gemal vist også finde på at té sig...
Og mænnerne har jo i virkeligheden ret. Jeg vælger bare at tage lidt mere let på mange ting, og tro det bedste om folk. Men det kan man jo desværre ikke altid i denne favre verden.

RIGTIG GOD TUR !!!    .... Heldige bæster.

Anmeld

25. februar 2011

Lilac

Jeg kan ikke lige gennemskue hvem du er - men god tur skal I have alligevel  

Anmeld

25. februar 2011

otlitrom

Der kan ikke klemmes en ret gravid huskat ned i den ene kuffert?? Jeg skal nok opføre mig eksemplarisk!

Ej pjat. GOD TUR! Jeg har ingen idé om, hvem du er, for det ikke skal være løgn.. Så jeg løber ikke med huset

Tænk på os andre, når du sidder I solen!

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Der kan ikke klemmes en ret gravid huskat ned i den ene kuffert?? Jeg skal nok opføre mig eksemplarisk!

Ej pjat. GOD TUR! Jeg har ingen idé om, hvem du er, for det ikke skal være løgn.. Så jeg løber ikke med huset

Tænk på os andre, når du sidder I solen!

Jeg tror også godt du ved hvem jeg er.

Anmeld

25. februar 2011

mama09

Anonym skriver:

Ja så drager vi afsted mod Grand Canaria imorgen tidlig................og jeg mener tidlig. Vi skal allerede være i lufthavnen SENEST klokken 04.10 imorgen tidlig

Imens må i hygge jer

Undskylder jeg er ano men manden vil ikke have jeg skriver det på nette da han er bange for hvem der vil se det men ved der er nogen der ved hvem jeg er, og ellers skal jeg nok fortælle det når vi kommer hjem.

God tur

Anmeld

25. februar 2011

Skouboe

God tur - få lidt sol på mavsen for resten af os..

og hvis der er lidt ekstra plads i en kuffert for den der pelsede tromle, der har sneget sig ind i den ene kuffert, tager jeg også gerne med. Jeg vil endda love at fodre kat mens I er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.