Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hihi, så paranoid kunne min gemal vist også finde på at té sig...Og mænnerne har jo i virkeligheden ret. Jeg vælger bare at tage lidt mere let på mange ting, og tro det bedste om folk. Men det kan man jo desværre ikke altid i denne favre verden.
RIGTIG GOD TUR !!! .... Heldige bæster.
Jeg kan ikke lige gennemskue hvem du er - men god tur skal I have alligevel
Der kan ikke klemmes en ret gravid huskat ned i den ene kuffert?? Jeg skal nok opføre mig eksemplarisk!
Ej pjat. GOD TUR! Jeg har ingen idé om, hvem du er, for det ikke skal være løgn.. Så jeg løber ikke med huset
Tænk på os andre, når du sidder I solen!
kitty skriver: Der kan ikke klemmes en ret gravid huskat ned i den ene kuffert?? Jeg skal nok opføre mig eksemplarisk! Ej pjat. GOD TUR! Jeg har ingen idé om, hvem du er, for det ikke skal være løgn.. Så jeg løber ikke med huset Tænk på os andre, når du sidder I solen!
Anonym skriver: Ja så drager vi afsted mod Grand Canaria imorgen tidlig................og jeg mener tidlig. Vi skal allerede være i lufthavnen SENEST klokken 04.10 imorgen tidlig Imens må i hygge jer Undskylder jeg er ano men manden vil ikke have jeg skriver det på nette da han er bange for hvem der vil se det men ved der er nogen der ved hvem jeg er, og ellers skal jeg nok fortælle det når vi kommer hjem.
Ja så drager vi afsted mod Grand Canaria imorgen tidlig................og jeg mener tidlig. Vi skal allerede være i lufthavnen SENEST klokken 04.10 imorgen tidlig Imens må i hygge jer Undskylder jeg er ano men manden vil ikke have jeg skriver det på nette da han er bange for hvem der vil se det men ved der er nogen der ved hvem jeg er, og ellers skal jeg nok fortælle det når vi kommer hjem.
God tur
God tur - få lidt sol på mavsen for resten af os..
og hvis der er lidt ekstra plads i en kuffert for den der pelsede tromle, der har sneget sig ind i den ene kuffert, tager jeg også gerne med. Jeg vil endda love at fodre kat mens I er der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128