Så er MD-sccanning overstået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Chelle92

Heej piger.

Så har jeg været til MD-scanning idag og har også fået kønnet afvide, det er en lille dreng jeg venter mig  . Alt ser rigtig fint ud og han er sund og rask. Var bare så glad da vi fik det afvide

Knuzz Chellepigen1992

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Frk.S

Tillykke!! Det var da dejligt!

Anmeld

25. februar 2011

Aprilmor11

Chellepigen1992 skriver:

Heej piger.

Så har jeg været til MD-scanning idag og har også fået kønnet afvide, det er en lille dreng jeg venter mig  . Alt ser rigtig fint ud og han er sund og rask. Var bare så glad da vi fik det afvide

Knuzz Chellepigen1992

Tillykke, med at du skal have en lille dreng

Ja det er helt fantastisk, når man får lov at se dem og oveni får af vide at de har det godt

Anmeld

25. februar 2011

Chelle92

Frk.S skriver:

Tillykke!! Det var da dejligt!

Mange taak  og ja det er.

Anmeld

25. februar 2011

Chelle92

Aprilmor11 skriver:

Tillykke, med at du skal have en lille dreng

Ja det er helt fantastisk, når man får lov at se dem og oveni får af vide at de har det godt

Mange taak og ja, men var lidt nervøs og bange for at der var noget galt da kæresten og jeg var til scanning, fordi hende der scannede mig kunne ikke finde ud af at scanne så hun kunne se hele hans hjerte, så hun blev nødtil at få hjælp til at scanne. Men da hendes kollega kom ind fik vi set hjertet var helt, så der blev jeg glad igen  

Anmeld

25. februar 2011

Aprilmor11

Chellepigen1992 skriver:

Mange taak og ja, men var lidt nervøs og bange for at der var noget galt da kæresten og jeg var til scanning, fordi hende der scannede mig kunne ikke finde ud af at scanne så hun kunne se hele hans hjerte, så hun blev nødtil at få hjælp til at scanne. Men da hendes kollega kom ind fik vi set hjertet var helt, så der blev jeg glad igen  

Puha det forstår jeg godt .. Men, godt at alt er som det skal være

Anmeld

25. februar 2011

Chelle92

Aprilmor11 skriver:

Puha det forstår jeg godt .. Men, godt at alt er som det skal være

Ja vi er også glade for at det er som det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.