Pige- eller drengemave???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.873 visninger
25 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Sitrani

Hej tøser....

Hvad tror I det bliver...?

Min kæreste og mig har valgt ikke at ville vide kønnet... Og nogen siger, at man kan se på maven hvad det bliver.. ikke fordi jeg tror så meget på det, men bare en sjov lille tråd at sætte i gang alligevel

Man kunne se en bule på maven ret hurtigt, og jeg har taget ca. 6 kg på siden jeg blev gravid.. Vejede 78 kg da jeg blev gravid og er nu oppe på 84 kg... Haha.. Jeg går ind i 23. uge i morgen

Hilsen Sille, 21+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

FrkLarsen

STN skriver:

Hej tøser....

Hvad tror I det bliver...?

Min kæreste og mig har valgt ikke at ville vide kønnet... Og nogen siger, at man kan se på maven hvad det bliver.. ikke fordi jeg tror så meget på det, men bare en sjov lille tråd at sætte i gang alligevel

Man kunne se en bule på maven ret hurtigt, og jeg har taget ca. 6 kg på siden jeg blev gravid.. Vejede 78 kg da jeg blev gravid og er nu oppe på 84 kg... Haha.. Jeg går ind i 23. uge i morgen

Hilsen Sille, 21+6

Billede? 

Anmeld

25. februar 2011

Sitrani

Oh no... kan se på computeren at min kæreste har overført billederne til hans eksterne harddisk, så nu er de væk Og kan ikke finde ud af den harddisk.... så jeg må trække min sjove tråd tilbage Æv æv æv...

Anmeld

25. februar 2011

Sitrani

Aha! Så tager jeg da bare lige et nyt billede!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. februar 2011

Sitrani

FrkLarsen skriver:

Billede? 

Så er der billeder

Anmeld

25. februar 2011

A&F

Jeg gætter på en dreng

Anmeld

25. februar 2011

Sitrani

A&F skriver:

Jeg gætter på en dreng

Det gætter jeg også selv på Min kæreste har hele tiden sagt end pige, lige som min mor siger det samme... og min far siger en dreng... så der er delte meninger!

Anmeld

25. februar 2011

muzen

STN skriver:

Det gætter jeg også selv på Min kæreste har hele tiden sagt end pige, lige som min mor siger det samme... og min far siger en dreng... så der er delte meninger!

du ligner meget mig. og jeg fik en dreng, så jeg tror du venter en dreng :-D

Anmeld

25. februar 2011

Sitrani

muzen skriver:

du ligner meget mig. og jeg fik en dreng, så jeg tror du venter en dreng :-D

Ok, det er da lidt skægt Så må vi se, om det så betyder en lille dreng til os

Anmeld

25. februar 2011

A&F

STN skriver:

Hehe det er det sjove ved ikke, at vide hvad kønnet er. Min mand og jeg vil heller ikke vide, hvad vi venter os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.