Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kanon godt billede!!!
Ærgerligt at Celina var syg, rigtig god bedring med hende!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smuk
JustAnotherName skriver: Vil lige vise Jer billedet af Bianca fra "Randers - Børn i Centrum" Desværre var Celina ramt af influinca og mellemørebetændelse, da fotograferne var ude. Så hun fik ikke taget noget billede dertil...
Vil lige vise Jer billedet af Bianca fra "Randers - Børn i Centrum"
Desværre var Celina ramt af influinca og mellemørebetændelse, da fotograferne var ude. Så hun fik ikke taget noget billede dertil...
Virkelig smuk
ih hvor hun en køn tøs
IIHH, TAK SKAL I ALTSÅ HAVE.Jeres søde ord varmer meget om mit stolte moderhjerte
Nu har jeg kigget på det her billede maaange gange uden at få svaret - det er simpelthen et fantastisk billede! Bianca ser meget eftertænksom og intelligent ud på det billede...som om hun kigger meget dybt i én....meget meget smuk pige!
idamaria83 skriver: Nu har jeg kigget på det her billede maaange gange uden at få svaret - det er simpelthen et fantastisk billede! Bianca ser meget eftertænksom og intelligent ud på det billede...som om hun kigger meget dybt i én....meget meget smuk pige!
Tak!
Jeg har sendt dig en sms for lidt siden.....Håber snart vi kan ses igen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128