Jeg var til NF scanning i tirsdags og det blev slet ikke den gode oplevelse jeg har hørt fra andre at de har.
Jeg er meget sikker på jeg, i tirsdags, var 12+2 pga. beregning ud fra sidste mens, en positiv ægløsningstest, første symptomer på graviditet + selvfølgelig en positiv graviditets test.
Da jeg så kom til scanning fik jeg at vide at vores baby var 36mm og altså ca. 2 cm korter end hvis jeg var 12+2. Jeg er derfor blevet sat 2 uger tilbage så jeg nu kun er 10+4. Det værste var at det var som om at hende der scannede mig ikke troede på de datoer jeg gav hende. Jeg skal derfor til scanning igen om 2 uger.
Jeg havde slet ikke den der lykkelige følelse da jeg tog derfra, men mere en øv hvad har jeg gjort galt siden vores barn ikke er som det burde være, og nu er jeg alligevel ikke på den "sikre" side da jeg kun er 10+4. Og jeg havde bare lyst til at græde og græde, hvilket jeg også gjorde.
Vil bare gerne høre om der er andre der havde en lidt øv følelse da de tog fra den første scanning?
Anmeld