Skarlagensfeber.................

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

anna-jonas

Jeg har en meget syg lille Anna herhjemme, som har over 40 i feber på andet døgn, og slet ikke drikker noget. Smuttede til læge med hende ved 14-tiden, og hun har så skarlagensfeber, og skal i en 10 dages penicillinkur.

Vi har konstant sygdom herhjemme.....................og jeg orker sgu' snart ikke mere. Vi skal have huset fuldt af gæster i morgen, da Jonas og Ida's fødselsdag bliver fejret der. Men det må vi aflyse, da , skarlagensfeber er meget smitsomt. ARRRGGGGGGGHHHH.......................hvorfor sker det her hele tiden for os?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

TbCp

anna-jonas skriver:

Jeg har en meget syg lille Anna herhjemme, som har over 40 i feber på andet døgn, og slet ikke drikker noget. Smuttede til læge med hende ved 14-tiden, og hun har så skarlagensfeber, og skal i en 10 dages penicillinkur.

Vi har konstant sygdom herhjemme.....................og jeg orker sgu' snart ikke mere. Vi skal have huset fuldt af gæster i morgen, da Jonas og Ida's fødselsdag bliver fejret der. Men det må vi aflyse, da , skarlagensfeber er meget smitsomt. ARRRGGGGGGGHHHH.......................hvorfor sker det her hele tiden for os?

Århh nej Stakkels pige og stakkels jer!

Den vinter her har godt nok været slem for rigtig mange mennesker!

Rigtig god bedring!

Anmeld

25. februar 2011

otlitrom

Jeg bliver helt arrig! Hvor er det bare overhovedet ikke fair for nogen af Jer. I er så hårdt ramt hele tiden Og alligevel, så sidder du, søde Mette, og giver os andre så gode svar på vores tråde Du er et stort menneske!

Jeg håber hun snart bliver frisk. Hvor er det synd med fødselsdagen.. Jeg håber I får en dejlig dag en anden dag, hvor I kan fejre det!

Sender masser af gode vibrationer fra Vejle.

Anmeld

25. februar 2011

JustAnotherName

Øv for fanden da oss, hvor er det bare urimeligt meget I er ramte

RIGTIG, RIGTIG GOD BEDRING!!   

Anmeld

25. februar 2011

Vingummien

Ej øv håber da snart hun er ovenpå igen, så i kan holde et brag af en fødselsdags fest for ungerne

god bedring

Anmeld

25. februar 2011

sarahb

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Ikke mere sygdom over ved jer søde...

Sender jer alle de bedste tanker..
Hvor er det træls med Fødselsdagen men så må i hygge ekstra om ungerne

Anmeld

26. februar 2011

oo

jeg synes simpelthen det er grotesk som I er ramt!! der er nogen der er gået i selvsving inde på sygdomsuddelingskontoret

GOD BEDRING!!!

Anmeld

26. februar 2011

Barbamama

Neeeej! Åh hvor er det synd altså!!!! Nu må I sgu da snart slippe for alt det syge!!!! Hvad er skarlagensfeber??

Anmeld

26. februar 2011

AnneBJ

Øv hvor synd med den aflyste fødselsdag og mere sygdom! Jeg håber at Anna allerede er i bedring, og at snart kan fejre Ida og Jonas! 

Anmeld

26. februar 2011

mama09

anna-jonas skriver:

Åh hvor synd - mange er ramt, men det er jo ingen trøst - God bedring med den bette dame

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.