Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pger jeg har virkelig brug for hjælp .
Ja jeg er lidt "dum" her . Men når nu jeg er syg , sker der så noget ved at amme mit barn ?? bliver han så os syg ??
Ved det er et dumt spørgsmål , men er virkelig ikk siker her .
Knus En syg mor .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pernille08 skriver: Pger jeg har virkelig brug for hjælp . Ja jeg er lidt "dum" her . Men når nu jeg er syg , sker der så noget ved at amme mit barn ?? bliver han så os syg ?? Ved det er et dumt spørgsmål , men er virkelig ikk siker her . Knus En syg mor .
Hvor er du sød. Det sker det intet ved. Jeg havde influenza, da Laura var 2½ måned og ammede hende fuldt ud på trods, og hun blev ikke syg
Baagøe skriver: Hvor er du sød. Det sker det intet ved. Jeg havde influenza, da Laura var 2½ måned og ammede hende fuldt ud på trods, og hun blev ikke syg
Det var da dejligt at høre . og tusinde tak for dit svar .
- Jeg er nemlig os blevet den heldig vinder af en omgang influenza . Og min lille søn er lige 2 måneder .
Pger jeg har virkelig brug for hjælp . Ja jeg er lidt "dum" her . Men når nu jeg er syg , sker der så noget ved at amme mit barn ?? bliver han så os syg ?? Ved det er et dumt spørgsmål , men er virkelig ikk siker her . Knus En syg mor .
Nej, tværtimod Han får antistoffer til at modstå sygdom når du ammer, igennem mælken. Din krop arbejder jo på højtryk for at bekæmpe sygdommen og dét kommer din søn til gode
Rigtig god bedring
MHK skriver: Nej, tværtimod Han får antistoffer til at bekæmpe sygdom når du ammer, igennem mælken. Din krop arbejder jo på højtryk for at bekæmpe sygdommen og dét kommer din søn til gode Rigtig god bedring
Nej, tværtimod Han får antistoffer til at bekæmpe sygdom når du ammer, igennem mælken. Din krop arbejder jo på højtryk for at bekæmpe sygdommen og dét kommer din søn til gode
Hvor er det dejligt at høre at det ikk går i ham os det ville være såå synd synes jeg .
Og tusinde tak
Pernille08 skriver: Det var da dejligt at høre . og tusinde tak for dit svar . - Jeg er nemlig os blevet den heldig vinder af en omgang influenza . Og min lille søn er lige 2 måneder .
Rigtig god bedring med dig. Børn der ammes er heldigvis meget modstandsdygtige overfor sygdom, så mon ikke han går fri
Baagøe skriver: Rigtig god bedring med dig. Børn der ammes er heldigvis meget modstandsdygtige overfor sygdom, så mon ikke han går fri
Tusinde tak
Og håber virkelig han går fri .
Pernille08 skriver: Tusinde tak Og håber virkelig han går fri .
Velbekomme. Håber du har det bedre
Baagøe skriver: Velbekomme. Håber du har det bedre
Det har jeg bestemt . Men det har været nogen hårde dage . Puha .
Pernille08 skriver: Det har jeg bestemt . Men det har været nogen hårde dage . Puha .
Forståeligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128