Det strækker og strækker OG strækker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg har sådan en underlig følelse i min mave og ned i mit ben..

Jeg lavede et indlæg forleden med at det strækker i min mave..

I dag er det så rykket længere nedad.. Det strækker HELT forfædeligt ned i mit højre ben (balde, lår og ned til knæ)..

Det går helt ned til mit knæ, og jeg er ved at gå ud af mit gode skind..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Sitrani

Anonym skriver:

Jeg har sådan en underlig følelse i min mave og ned i mit ben..

Jeg lavede et indlæg forleden med at det strækker i min mave..

I dag er det så rykket længere nedad.. Det strækker HELT forfædeligt ned i mit højre ben (balde, lår og ned til knæ)..

Det går helt ned til mit knæ, og jeg er ved at gå ud af mit gode skind..

Det lyder ubehageligt..... Måske du sku gå til lægen, selvom der måske ikke er noget at gøre ved det...

Det er ikke for at gøre dig bange - Men jeg har haft en blodprop i det ene ben, og der føltes det som kramper, og jeg havde utroligt mange smerter, kunne slet ikke komme igennem dagen... og der gik næsten en måned, inden jeg blev undersøgt rigtigt for det, og fik behandling... men ved så ikke om du har smerter???

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

Det lyder ubehageligt..... Måske du sku gå til lægen, selvom der måske ikke er noget at gøre ved det...

Det er ikke for at gøre dig bange - Men jeg har haft en blodprop i det ene ben, og der føltes det som kramper, og jeg havde utroligt mange smerter, kunne slet ikke komme igennem dagen... og der gik næsten en måned, inden jeg blev undersøgt rigtigt for det, og fik behandling... men ved så ikke om du har smerter???

Det er ikke smerter jeg har overhovedet.. Det er bare en rigtig irriterende følelese.. Og det føles som om mit ben har vokseværk..

Jeg aner ikke hvad det er, men jeg ved det er træls..

Jeg ved ikke om det kan have noget at gøre med at jeg er gået 1 dag over??

Anmeld

25. februar 2011

Sitrani

Anonym skriver:

Det er ikke smerter jeg har overhovedet.. Det er bare en rigtig irriterende følelese.. Og det føles som om mit ben har vokseværk..

Jeg aner ikke hvad det er, men jeg ved det er træls..

Jeg ved ikke om det kan have noget at gøre med at jeg er gået 1 dag over??

Okay... ja, det kan da godt være at det måske er tegn på, at du snart skal føde?? Det ku man da håbe.... hehe..

Ellers ville jeg måske betegne det som "uro i benene", som man ikke rigtig kan beskrive hvad er.....

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

Okay... ja, det kan da godt være at det måske er tegn på, at du snart skal føde?? Det ku man da håbe.... hehe..

Ellers ville jeg måske betegne det som "uro i benene", som man ikke rigtig kan beskrive hvad er.....

Ej ikke over sådan.. En dag over mens.. Hahah...

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

Det var ikke for at grine af dig.. Jeg tænkte bare ikke over måden jeg skrev på med 1 dag over.

Sorry..

Men jeg er gået en dag over.. Men plejer ALTID at komme på dag 30.. :/

Anmeld

25. februar 2011

Sitrani

Anonym skriver:

Det var ikke for at grine af dig.. Jeg tænkte bare ikke over måden jeg skrev på med 1 dag over.

Sorry..

Men jeg er gået en dag over.. Men plejer ALTID at komme på dag 30.. :/

Hahahahaha

Ej, okay..... så skal du nok ikke føde.... haha..

Jamen, det kan da godt være, at det har noget med din mens at gøre! Don't know.... Men så kan man da håbe på, at du er gravid? Går ud fra du prøver at blive gravid, når du er herinde på baby.dk

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

Hahahahaha

Ej, okay..... så skal du nok ikke føde.... haha..

Jamen, det kan da godt være, at det har noget med din mens at gøre! Don't know.... Men så kan man da håbe på, at du er gravid? Går ud fra du prøver at blive gravid, når du er herinde på baby.dk

Det prøver jeg helt sikkert på ja.

Har taget en test i dag, men den viste ikke noget positivt..

MEN jeg tester igen søndag hvis der ikke er kommet noget jordbærgrød..

Anmeld

25. februar 2011

Sitrani

Anonym skriver:

Det prøver jeg helt sikkert på ja.

Har taget en test i dag, men den viste ikke noget positivt..

MEN jeg tester igen søndag hvis der ikke er kommet noget jordbærgrød..

Ja, god idé....

Jeg testede positiv, da jeg var gået 4-5 dage over tid eller sådan noget... Og den var bragende positiv.... men det kommer sikkert også an på hvornår man har haft æglæsning og ægget er blevet befrugtet...... Men held og lykke med det! Hvor længe har du/I prøvet?

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

STN skriver:

Ja, god idé....

Jeg testede positiv, da jeg var gået 4-5 dage over tid eller sådan noget... Og den var bragende positiv.... men det kommer sikkert også an på hvornår man har haft æglæsning og ægget er blevet befrugtet...... Men held og lykke med det! Hvor længe har du/I prøvet?

Ja okay, så er det måske lidt tidligt og teste allerede 1 dag efter.

Jamen vi har prøvet i 10 mdr nu, og der er intet sket..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.