Mine børns pædagoger og lærere....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Aves.

de er bare nogle af de mest fantastiske, kompetente, engagerede, forstående og rummelige mennesker...

Andre som også gerne vil rose de mennesker som har daglig kontakt med jeres børn...jeg er tryg og glad ved at aflevere mine børn til dem og kan høre at mine børn føler sig set og hør i deres nærhed...

Jeg ved ikke om vi er heldige det er sådan, jeg kan i hvert fald ikke sætte en finger på noget...

Så bare lige et roseindlæg for alle de mennesker der bruger deres liv på at arbejde med vores umulige unger...

Knus Eva....god weekend..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Hasselnødden

Eva. skriver:

de er bare nogle af de mest fantastiske, kompetente, engagerede, forstående og rummelige mennesker...

Andre som også gerne vil rose de mennesker som har daglig kontakt med jeres børn...jeg er tryg og glad ved at aflevere mine børn til dem og kan høre at mine børn føler sig set og hør i deres nærhed...

Jeg ved ikke om vi er heldige det er sådan, jeg kan i hvert fald ikke sætte en finger på noget...

Så bare lige et roseindlæg for alle de mennesker der bruger deres liv på at arbejde med vores umulige unger...

Jeg vil gerne rose min dp for at være som hun er og hendes familie, der hver især tager del i hendes arbejde og vores søn hos hende. Han er en glad og tilfreds dreng og hun er super god til at sige hvad hun har observeret og trækker også en til side, hvis hun fornemmer at jeg har haft en dårlig dag eller jeg gruer på et eller andet... det er bare dejligt! Kombi

Anmeld

25. februar 2011

SiLiMiMa

Eva. skriver:

JO! Jeg synes også Simon og lines lærere er supergode og flinke

Det gør rigtig meget til at børnene synes det er sjovt at gå i skole og er motiverede til at lære noget!

knus heise, som selv har været heldig med skolelærere i min skoletid - for det meste

Anmeld

25. februar 2011

Silvermist

Jamen vi har jo verdens bedste og sødeste dagplejemor, punktum. Efter at Isabella stoppede hos hende for at starte i børnehave, så overtog Victoria pladsen. Vi har kendt hende siden Isabella startede i juni 2008 (1 år gammel) og vi holder virkelig meget af hende. Vi plejede at bo rimelig tæt på hende, men flyttede i rækkehus i oktober 2010. Selvom det tager længere tid at aflevere og hente Victoria, så har vi simpelthen ikke lyst til at flytte hende pga. afstanden. Vi har som sagt kendt os i lang tid nu og hun bliver altid inviteret til pigernes fødselsdage som deres dagplejemor OG som en god familieven.

Isabella er startet i en ny børnehave tæt på hvor vi bor. Hun stortrives i den nye børnehave. Isabella er også en udadvendt, glad og tryg pige, som pædagogerne også selv har udtalt sig om. Vi er rigtig glade for personalet og føler os 100% trygge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.