dåbsgaveønsker til tredje barn???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.501 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

lillenbitte

Hej

Vi skal snart holde barnedåb og nu er jeg rendt ind i et luksusproblem....Men, hvad pokker kan jeg skrive på ønskesedlen til mit tredje barn. (synes jo efterhånden at vi har det meste).

Det er forøvrigt en pige.

Vi ønsker os ikke sølvdimsedutter til dåbsattester mm.

kh. lill´n

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

lillenbitte

Jeg er nået frem til følgende ønskeseddel...men jeg mangler sikkert noget, men min hjerne er pænt ammehjerne-ramt for tiden.

sølv dagmarkors

sølvkæde

Fødselsdagstog/karavane

sengetøj til juniordyne fra Småfolk.

Brio giraf

Tøj fra Hummel str. 74-80

heldragt fra Molo str. 74-80

tøj fra småfolk str. 74-80

Skwish rangle

Åhh abe cd boks

godnathistorier

Små æsker til første tand og første hårlok

junior sengesæt med navn

barnets bog med Peter Plys

navnesutter (kan bestilles på navnesutten.dk) Hun bruger gammeldags runde sutter i naturgummi

Vågelampe eller lyskæde

hvid kommode (malm) fra ikea

sansegynge. f.eks. Ekorre fra Ikea

Blomsterhaven fra Lamaze

Disney klassikere DVD

Einstein baby DVD

Dyrene i hakkebakkeskoven

Anmeld

25. februar 2011

DianaMalou

jeg fik til min datter , armbånd i sølv .. og en højstol..

og bamser med kaj og andrea (staves)

Anmeld

25. februar 2011

Lolli

Hvad med nogle af de fantastiske ting fra SEBRA? Vi har ønsket os en uro derfra. Men de har jo nogle rigtige lækre ting, så det er ikke til at vælge.

Anmeld

26. februar 2011

lillenbitte

kaj og andrea...selvfølgelig dem og alle de andre lækre hånddukker fra DR havde jeg også på ønskelisten til jul, men vi fik "kun" Rasmus klump.

Alle ungerne har fået en trip trap stol af farmor i barnedåbsgave og hun har allerede meddelt at det får Astrid Sofie naturligvis også. Derfor er den ikke med på ønskelisten.

Jeg har forøvrigt set på nettet at man kan købe betræk til trip trap stolen der er syet af voksdug (ikke originalt stokke betræk). Det burde jeg måske også ønske mig..Hmm.

Jeg elsker ting fra Sebra. Men det er ikke aktuelt, for alle ungerne har allerede deres værelser fyldt med ting fra sebra. Wallstickers, dynebetræk, sengerand, ammepude, tæpper til gulvet etc. Det er jo netop det som er "luksusproblemet" når man har flere børn...de fleste ting har jeg jo allerede.

Tak for jeres bud.

Anmeld

26. februar 2011

tinasmor

Jeg har forøvrigt set på nettet at man kan købe betræk til trip trap stolen der er syet af voksdug (ikke originalt stokke betræk). Det burde jeg måske også ønske mig..Hmm.

Sådan havde vi til vores første og skal også have til vores næste. Vi har været rigtig glade for den.

Af andre ting kunne det være: Junior dyne (så de ikke skal arve) eller måske madres til tremmeseng så de ikke skal arve.

Ting til de er lidt ældre:

løbecykel

lille rygsæk, drikkedunk osv til børnehaven

stockmar bivoksblokke  

Anmeld

26. februar 2011

lillenbitte

tinasmor>> Har du selv syet betrækket, eller købt det færdigt??

Der er indkøbt ny madras og tremmesengen er allerede i brug til bettetøsen. Har 6 juniordyner da vi købte nogle voksendyner og halverede i de rette størrelse. Altid godt med et par ekstra i disse omgangssyge-tider. Alle mine unger er nemlig stadig junior-dyne-børn.(undtagen bettetøsen som stadig bruger babydyne)

Anmeld

26. februar 2011

XXSS

lillenbitte skriver:

Hej

Vi skal snart holde barnedåb og nu er jeg rendt ind i et luksusproblem....Men, hvad pokker kan jeg skrive på ønskesedlen til mit tredje barn. (synes jo efterhånden at vi har det meste).

kh. lill´n

Jeg ville ønske mig nogle personlige ting.. Vi har lige fået pige nr. to så det er jo lidt hen ad det sammen. Men jeg går meget op i at tingene er personlige for legetøj osv. har vi jo i forvejen.

Så f.eks

Sparegris med navn

Madkasse med navn

Futter med navn til vuggestuen

Sutter med navn

Penge til sparegrisen

Gavekort til portrætfotografi

Ti turs kort til svømmehallen (babysvømning)

Juniordyne + pude

Gavekort til babygym.

Personlig bamse

Eget håndklæde

Osv.  (jeg har ikke lige nået at læse, hvad andre har foreslået, så det kan være at jeg nævne gengangere)

Anmeld

26. februar 2011

Malthesmoar

lillenbitte skriver:

Hej

kh. lill´n

Måske en lille personlig bamse ku gøre glæde

www.personligebamser.dk

Mvh Susanne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. februar 2011

minbaby

Vi fik et flag til vores datter.

Da vi heller ikke er til alt det der sølv der skal pudses havde vi ønsket os et fra Piet Hein. I foden var hendes navn og fødselsdag indgraveret.

Syntes det er en sød ting der kan følge hende livet igennem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.