triptrap stol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvornår begyndte jeres børn at sidde i en trip trap stol, (højstol)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.066 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Anonym trådstarter

...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

jannebjerre

Felix begyndte først den dag han kunne sidde 100% oprejst selv...

Anmeld

25. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Begge mine piger begyndte at sidde i deres trip trap da de var 3 mdr - selvfølgelig med en dynen/tæppe snoet ned i starten...

Anmeld

25. februar 2011

Ryberg

Lasse kunne ikke sidde 100% selv, men ved støtte kunne han godt da han var 6 måneder, så der begyndte jeg at sætte ham i den, med støtte med et tæppe.. men kun i små omgange i starten, da børn bruger mange kræfter på at skulle sidde selv i starten.

Sundhedsplejersken anbefaler også 6 måneder.

Anmeld

25. februar 2011

132319

Kamille kommer ikke i den før hun kan sidde HELT stabilt. Hun er snart 6 måneder og kan ikke sidde endnu, så derfor har jeg svaret "andet"

Hjalte var omkring 7 måneder, husker det ikke helt præcis 

Anmeld

25. februar 2011

De3Guldklumper

Begge unger er kommet i den omkring 5-6 mdr da jeg synes de lå for meget ned i skråstolen når der skulle spises og at have dem på skødet var ikke en mulighed.. Så med en pude/et tæppe i ryggen så gik det fint under måltiderne.

Anmeld

25. februar 2011

Maise86

Oliver har siddet i sin fra fødslen stortset. Men vi har også købt new born indsatsen og den er genial!!

Anmeld

25. februar 2011

eElak

6-7 måneder... Det var da han kunne sidde stabilt, og vi fik stolen til hans ½ års fødselsdag (vores udgave af navnefest)

Det var ikke trip trap stolen, men baby dan stolen, som ligner utroligt meget

Anmeld

25. februar 2011

XXSS

3-4 måneder, da hun selv kunne holde hovedet.

Anmeld

25. februar 2011

Nemesis

Hun begyndte at sidde i den som 8 mdr efter sommerferien, men havde så i hele sommerferien siddet i en stol fra Ikea. 

Hun sad virkelig dårligt i den i starten, fordi hun var så lille og spinkel og hun kunne faktisk komme ud af den selv, så vi turde næsten ikke bruge den. Så fik vi en hynde til den og det hjalp. 

Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.