ja, nej eller hvad?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. oktober 2008

Anonym trådstarter

hej alle dejlige mennesker her inde... jeg har et problem, eller et dillema.. og jeg håber at i vil hjælpe mig:D jeg fik en homonspiral sat op 3mdr efter jeg havde fød. og nu kommer problemet så her en mdr. efter har jeg fået en infektion og svamp i underlivet, jeg har fået afvide at det er pga. spiralen. og lægen siger jeg skal have spiral ud efter jeg er færdig med behandlingen da hun er bange for at hvis jeg beholder det ikke kan blive gravid igen da jeg alle rede har haft de problemer med den, det skal lige sige ta jeg har blødt 14 dage i streg og at jeg nu er begyndt at bløde igen efter kun en uges pause..:'( og nu kommer mit spørgsmål så:) jeg har i forvejen problemer med og blive gravid og overvejer at når jeg får spiralen ud så vil jeg ikke bruge beskyttelse, og manden snakker også lidt om det samme men er ikke sikker.. hvad ville i gøre hvis det var jer(?)(?) skal lige siges at jeg har en på 4mdr. og det tog os 1½ år før jeg blev gravid med vores barn.. håber i kan finde rundt i mit indlæg.. hilsen den triste mor:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

Miamaja

Jamen, hvis du har mod på at muligvis få en lille en tæt på den anden, så gør det. ellers brug p-pillen(H)

Anmeld

2. oktober 2008

pusling30

Vi brugte i 6 år afbrudt samleje uden at jeg blev gravid før planlagt!
Og jeg har ellers nemt ved at blive gravid.. Så jeg tror at du enten skal vælge p.piller eller afbrudt samleje til i er klar til en lille en igen..

Knus Anja, mor til 3

Anmeld

2. oktober 2008

MorCamilla

Hejsa..

Nu kan jeg pludselig igen huske hvorfor jeg er glad for at jeg tager p-piller, er så bange for alt man skal have sat op. Netop det du skriver...

Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre i jeres sted.. For selv om det tog lang tid før I fik jeres første guldklump er det ikke sikkert at der går mere end en måned før du er gravid igen.. Det er jo ikke til at sige desværre...

Hvis I beslutter jer for ikke at prøve igen lige nu ville jeg foreslå kondom... Da det tager lang tid at få alle homonerne ud af kroppen efter f.eks p-piller eller mini piller...

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.