Romantisk aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.224 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste kommer hjem kl. 21 i aften og jeg vil lave lidt romantisk hygge, tænde lidt levende lys og sætte en god film på
Hvad kunne man lige lave af lækre ting til - gerne let.

Gerne nogle ideer til vores romantiske aften, som vi ikke har haft i maaaaaange år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

eElak

Chokoladefondue!!!!

Hvis du har muligheden, så hav noget massageolie, så i kommer til at røre hinanden, og også forkæle hinanden..

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Chokoladefondue!!!!

Hvis du har muligheden, så hav noget massageolie, så i kommer til at røre hinanden, og også forkæle hinanden..

ejj, god ide - hvad skal jeg bruge for at lave det?

du en skat

Anmeld

25. februar 2011

eElak

Anonym skriver:

ejj, god ide - hvad skal jeg bruge for at lave det?

du en skat

Chokolade fondue = chokolade i første omgang...

Men så kan du jo vælge alle mulige frugter til.. om det er jordbær (MÅÅÅÅÅÅMS), banan, æble, mango osv osv - kun fantasien sætter grænser.

Hvis du ikke har en fonduedims, så kan du smelte det i en gryse/kasserolle.. evt med en lille smule mælk, så det ikke brænder fast..

massagen kræver bare massageolie.. så er det op til dig om den skal dufte af div. blomstermarker, eller om du er hurtig og smutter i matas efter en

Tror nu det blev ret tydeligt for mig at jeg trænger til en kæreste efterhånden... JEG VIL OZZ!!!

Anmeld

25. februar 2011

Nalle

En skam jeg ikke ved hvor du bor, jeg har sådan en til chokolade fondue, som aldrig har været brugt

Anmeld

25. februar 2011

christinak

KaLee skriver:

Men så kan du jo vælge alle mulige frugter til.. om det er jordbær (MÅÅÅÅÅÅMS), banan, æble, mango osv osv - kun fantasien sætter grænser.

Hvis du ikke har en fonduedims, så kan du smelte det i en gryse/kasserolle.. evt med en lille smule mælk, så det ikke brænder fast..

massagen kræver bare massageolie.. så er det op til dig om den skal dufte af div. blomstermarker, eller om du er hurtig og smutter i matas efter en

Tror nu det blev ret tydeligt for mig at jeg trænger til en kæreste efterhånden... JEG VIL OZZ!!!

Chokolade fondue kan købes i Bilka på glas så sætter man det bare lige i microovnen 2 min og så er det perfekt.

Anmeld

25. februar 2011

twinboys

ville bare lige ønske jer en dejlig aften...

Hvorfor være Ano ???

Anmeld

25. februar 2011

eElak

christinak skriver:

Chokolade fondue kan købes i Bilka på glas så sætter man det bare lige i microovnen 2 min og så er det perfekt.

Sweet...

Det husker jeg når/hvis det bliver aktuelt...

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

Hehe, jamen det tror jeg da også
jamen det er min plan så.
Tusinde tak!!

Anmeld

25. februar 2011

K.Rehder

Du kunne jo også dyppe nogle jordbær i chokolade...Ved at de måske er lidt svære at finde og måske ikke er så søde som de kunne være, men det skal chokoladen nok tage sig af. Og så med en Asti, nogle druer og lidt massageolie til...Så skal i nok få en RIGTIG god aften

Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.