Nu gider squ ikke mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

lion

Nu går jeg snart hjemmefra og siger at de kan rende mig alle sammen.

I går fandt jeg ud af Julius har væske på det ene øre, så vi skal til ørelægen 8 marts. Men væsken virker ikke til at genere ham.

I går fandt jeg også ud af min "nye" chef lidt er en RØV. Jeg troede at det hele var klart og færdig diskuteret. At jeg d. 4 marts starter på arbejde, der hvor jeg arbejdede før barsel, jeg havde snakket med ham om tider og ferie(som han godkendte). Men min tidligere chef(hende jeg arbejde for, før barsel) ringede til mig tirsdag og jeg ringede så i går tilbage. Hun gav mig så et tilbud om jeg kunne komme ned til hende(en anden Netto) og være(Jacob så helst jeg nok ikke gjorde). Men det viser sig så, at min "nye" chef sammen dag havde snakkede med den tidligere og at min "nye" chefs chef havde også ringet til min tidligere chef, for at snakke om de ikek havde råd til mig. Der hvor jeg troede jeg skulle starte. Det gør det IKKE bedre at der endnu ikke er lavet arbejdstimer på mig i "min" Netto.

Så jeg har snakket med Jacob og på mandag vil jeg tage ned i en anden Netto, hvor min tidligere Chef er chef nu, og snakke med hende om at starte der, hun kan nemlig love mig morgenvagter og andre ting, som den "nye" havde lovet og ikke holdt. Jacob synes også det er bedre, end at komme tilbage til en chef, som siger jeg altid kan komme tilbage, og når jeg siger JA til det, at det alligevel ikke sætter punktum på sagen. Sådan en chef vil jeg IKKE ha, men fyre mig vil de ikke, selvom for mig det ville være lettere.

Men det der PISSER mig mest af, er at min stoppet køkkenvask nok først bliver lavet på MANDAG kl. 8. En kom i dag kl. 7, kiggede på vasken og sagde det kunne han ikke, og at det var nogle andre der skulle gøre det, de møder kl. 8.

Kl. 11 kom jeg hjem efter en indkøbstur og Jacob siger at de har været her og kigget på vasken og at det vil tage 3-4 timer at lave, da wc'et skal flyttes, da røret til køkkenvasken går gennem væggen ud til wc'et og ned af faldstammen. Det kunen de ikke nu, da nogle andre rør skulle laves der var sprunget.

Så Mandag bliver der brokket over deres behandling af tingene, for så har vi i 10 dage haft en stoppet vask.

Men selvfølgelig skal vores SP også komme og kigge på Julius på mandag kl. 8.

Nej hvor jeg IKKE gider.

Men vores

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Skouboe

Jeg kan godt forstå du er træt af tingene lige nu. Sikke dog en røv ham din chef er! Hvis jeg var dig ville jeg også hellere søge hen til din gamle chef, istedet for at arbejde for sådan et fjols. Jeg krydser fingre for at de så får lavet din vask på mandag. Det er ved at være på tide!

Anmeld

25. februar 2011

Ida.

Øj hvor kan jeg godt forstå, at du ikke er i verdens bedste humør idag - du bliver jo behandlet som alt andet end et menneske hos din nye chef!! Det er vist for det bedste at komme væk fra ham....

Anmeld

25. februar 2011

TbCp

Øv hvor er det da træls at det hele skal være sådan noget rod!!!

Kan godt forstå du bare har lyst til at gå hjemmefra!

Anmeld

25. februar 2011

anna-jonas

Jeg forstår simpelthen ikke hvordan det kan lade sig gøre, at blive ved med at behandle dig så dårligt......................den chef virker da rimeligt inkompetent.

Din gamle chef var da vist heller ikke alt for sød ved dig, var hun??

Hvad sker der lige for jeres boligselskab?? En stoppet vask skal vel bare tømmes af en slamsuger, hvis det er så slemt. Man kan da ikke lade folk bo på den måde, i flere uger.

Anmeld

25. februar 2011

otlitrom

Årh, sikke en omgang rod. Jeg kan godt forstå du snart går hjemmefra. Egentlig burde du gøre det. Bare for en stund! Så kunne du rase ud og få lidt frisk luft! Det ville måske ikke være så tosset?

Anmeld

25. februar 2011

JustAnotherName

Puuha, sikke noget, Helene. Jeg kan GODT forstå, at du er rigtig træt af det!! Jeg håber at det bliver fikset og løst alt sammen meget hurtigt. Og om ikke andet, så kan det ihvertfald give én lidt luft, når man lige får RASET UD!  

Anmeld

25. februar 2011

lion

Pernille: Jeg tro det er lettere at slippe af med mig, som han ikke har arbejdet med længe. Men så forkert. Jeg vil også ha lavet den vask. NU helst.

Ida: Ja lidt af en røv.

Tina: Ja det er lidt noget lort og så lige op til Julius fødselsdag, heldigvis skal den holdes UDE.

Mette: Ja lidt inkompetent, men han gik også fra slagsleder til chef, derer souchef imellem. De har vist store vandrørsproblemer lige nu, men forkert alligevel. Har skrevet et brev til dig.

Kitty: Det gik lidt ud over Jacob da jeg kom hjem, men heldigvis vidste han godt, det ikke var på grund af ham.

Katrine: Ja et stort rod, som meget snart gerne må gå i orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.