Ih jeg glæder mig til om ikke SÅ lang tid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2011

marijke85

vi skul betale 30 per billed! der var så i esbjerg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Chr-Hei

MoarJ skriver:

Igår lå der sørme et brev i postkassen fra sygehuset... 

En dato på NF scanning.... Det sker d. 8. Marts kl. 7.50... wow... 

Jeg glæder mig helt vildt... 

De skrev også pænt i brevet at det koster 30 kr for billede... Så tænker jeg, er det pr. billede? Eller for 4 stk f.eks? Nogle der ved noget mere om dette? 

Kan huske da jeg blev scannet i 2009 - Krævede de ikke penge for billederne... Alt ændre sig med tiden... 

Måtte bare ud med min glæde... Dagene må meget gerne stå stærkt... 

Det Svinger helt vildt med hvad de tager for billeder... JEg er rigtig tilknyttet Esbjerg herfra og der sku jeg betale 30 kr for billeder ligesom dig.. men da jeg har valgt føde i Kolding og nu er til scanning der er det helt gratis og koster ikke noget da de ikke må tage penge for det af ledelsen.. De penge i betaler for billeder går til deres kaffe kasse fik jeg forklaret.. Sys det er lidt forkert der er så stor forskel..

Men man betaler jo gerne for billederne

Anmeld

25. februar 2011

Dorthe1986

Jeg har været til tre skanninger i alt på sygehuset (tryghedsskanning, NF og MD) og vi fik at vide, at ved den første skanning var billederne gratis og derefter var det 40 kr og det var lidt forskelligt om vi fik 2-3 billeder

Anmeld

25. februar 2011

Nadia&Daniel

På Gentofte fik vi 3 billeder gratis ved NF - plus 2 (gratis) ved MD-scanningen og 1 (gratis) ved en trykhedsscanning..

Anmeld

25. februar 2011

Tropez

MoarJ skriver:

Igår lå der sørme et brev i postkassen fra sygehuset... 

En dato på NF scanning.... Det sker d. 8. Marts kl. 7.50... wow... 

Jeg glæder mig helt vildt... 

De skrev også pænt i brevet at det koster 30 kr for billede... Så tænker jeg, er det pr. billede? Eller for 4 stk f.eks? Nogle der ved noget mere om dette? 

Kan huske da jeg blev scannet i 2009 - Krævede de ikke penge for billederne... Alt ændre sig med tiden... 

Måtte bare ud med min glæde... Dagene må meget gerne stå stærkt... 

Hvor er det dejligt du har fået det længe ventede brev  det er dejligt at få dato på, vi gav også 30 kr, pr billed på OUH, men der går alle pengene til viderudd, af sundhedspersonalet, så det er en god sag at støtte, vi skal til MD den 11 marts 

Anmeld

25. februar 2011

Mira0911

Tropez skriver:

Hvor er det dejligt du har fået det længe ventede brev  det er dejligt at få dato på, vi gav også 30 kr, pr billed på OUH, men der går alle pengene til viderudd, af sundhedspersonalet, så det er en god sag at støtte, vi skal til MD den 11 marts 

Ja det er dejligt... 

Anmeld

25. februar 2011

Sees

Hvor spændende, søde!

Det er på Silkeborg sygehus ikk?
Det stod der nemlig også i det brev jeg fik mht. scanning, da jeg ventede Emil, men jeg betalte intet for dem - Sød scanningsdame

Anmeld

25. februar 2011

Mira0911

Sees. skriver:

Hvor spændende, søde!

Det er på Silkeborg sygehus ikk?
Det stod der nemlig også i det brev jeg fik mht. scanning, da jeg ventede Emil, men jeg betalte intet for dem - Sød scanningsdame

Jo det er på Silkeborg.... 

Jeg skal ikke regne med at kan nå at føde på Silkeborg, ellers tager jeg bare en hjemmefødsel... 

Anmeld

25. februar 2011

Sees

MoarJ skriver:

Jo det er på Silkeborg.... 

Jeg skal ikke regne med at kan nå at føde på Silkeborg, ellers tager jeg bare en hjemmefødsel... 

Jeg synes det er så forfærdeligt at de lukker den fødeafdeling.
Jeg tænker også bare at da jeg fik Emil boede jeg i Skanderborg kommune, og fik valget mellem at føde i Silkeborg eller på Randers sygehus - Nu lukker Silkeborg, det vil sige at dem fra Skanderborg de skal til Randers og føde - Altså en kørertur på tre kvarter, og så skal de faktisk kører lige forbi Skejby sygehus, for at komme til Randers og føde - Forvirrende langt ude, synes jeg nu nok det er!

Anmeld

25. februar 2011

Mira0911

Sees. skriver:

Jeg synes det er så forfærdeligt at de lukker den fødeafdeling.
Jeg tænker også bare at da jeg fik Emil boede jeg i Skanderborg kommune, og fik valget mellem at føde i Silkeborg eller på Randers sygehus - Nu lukker Silkeborg, det vil sige at dem fra Skanderborg de skal til Randers og føde - Altså en kørertur på tre kvarter, og så skal de faktisk kører lige forbi Skejby sygehus, for at komme til Randers og føde - Forvirrende langt ude, synes jeg nu nok det er!

Ja, og dem fra Silkeborg har vel mulighederne Horsens, Viborg og Århus... 

Det er noget så træls at den lukker ned... Det gør det hele værre... Øv.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.