Trendsales!!! hjæææælp!!! :-s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Zafir

Jeg solgte en ting på ts igår. Damen har så indsat penge via ts handel... FINT nok. Men så skrev jegjo ikke adressen ned på pakken igår, da jeg tænkte at det gør jeg jo bare idag.

Hvor filans i fusen finder jeg det idag`?????...  Jeg forstår det ikke... Det er bare VÆK!!!!...

Jeg kom til at slette mailsne med de der besvarelser. jeg har kun kvitteringen fra ts handlen. Men der er ingen adresse...

HELP ME PLZ!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Kongmulle

Zafir skriver:

Jeg solgte en ting på ts igår. Damen har så indsat penge via ts handel... FINT nok. Men så skrev jegjo ikke adressen ned på pakken igår, da jeg tænkte at det gør jeg jo bare idag.

Hvor filans i fusen finder jeg det idag`?????...  Jeg forstår det ikke... Det er bare VÆK!!!!...

Jeg kom til at slette mailsne med de der besvarelser. jeg har kun kvitteringen fra ts handlen. Men der er ingen adresse...

HELP ME PLZ!!!!!!!!!!!

Min konto<trendsaleshandler som sælger/afsluttede handler Og klik på den Der er adressen

Anmeld

25. februar 2011

Muffinmus

Gå ind på din trendsales profil og fin handler, afsluttede og klik på dem, så får du nøjagtig de samme som dem der bliver sendt til dig.

Anmeld

25. februar 2011

morethanperfect

Ja , som de andre siger

Anmeld

25. februar 2011

Zafir

Kongmulle skriver:

Min konto<trendsaleshandler som sælger/afsluttede handler Og klik på den Der er adressen

Åh tak

Den skal jo afsted idag.Blev helt svedt!!! hehe.

Anmeld

25. februar 2011

Kongmulle

Zafir skriver:

Åh tak

Den skal jo afsted idag.Blev helt svedt!!! hehe.

Kan jeg sagtens følge dig i,hehe. Godt du slap "med skrækken" hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.