Min lille Konrad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2008

Honningblomst

Pusling30 skriver:

Hej Eva... Hvor er det dog synd for Konrad at han har fået mellemørebetændelse, for det gør bare mega ondt, det er stærkt at han er så sej.....
Det er bare dejligt at forældre kan hjælpe, når man har hænderne fulde... Kender det alt for godt... Jeg har 3 syge børn og vi skal til mine forældre imorgen.. så drengene kan blive puslet om!!

Rigtig god bedring til dit lille pus...
Knus Anja

tak søde Anja og hold da op!!!!8( 3 syge børn, det må godt nok være hårdt...hvad fejler de små pus???
Ja, det er godt man har sine forældre og at de har tid og lyst til at være der...
Rigtig god bedring med din børn...
Knus..
(H)(H)(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

Honningblomst

MorCamilla skriver:

Eva skriver:

MorCamilla skriver:

Eva skriver:

MorCamilla skriver:

Hvor er det fantasktis med sådannogle skønne forældre når det brænder på.. Det er da bare rigtig dejligt for dig..
Og rigtig go bedring med fluen i øret;) til sønnen..

Tak skal du have sødeste Camilla...
Hvordan har du det ellers?? er du kommet dig mentalt og fysisk, eller kan du mærke en forskel på dig som person...undskyld jeg bare spørger, du behøver ikke svare...tænker tit på dig.
Knus til dig...
(H)

Mange tak Eva.. Det er dejligt når nogle spørger.. Jeg synes at jeg efter omstændighederne har det rigtig godt nu. Det har vendt op og ned på mit liv og jeg ser helt anderledes på nogle ting end jeg gjorde før. Men det har jeg valgt at tage som en go ting..
Men jeg må sige at jeg er begyndt at tænke lidt for mig selv Hvor har jeg vaæret heldig... I stedet for HVORFOR MIG??! Men spørgsmålene dukker stadig op engang i mellem...
Fysisk har jeg lidt, jeg skal stadig gå med støtte BH, og det væsker en lille smule fra aret (som er lavet rigtig pænt) Men jeg må ikke dyrke hård motion i 2 uger endnu.. Men jeg er begyndt at cykle lidt igen, og det går nu meget godt...
Så alt i alt har jeg det godt og er glad for mit liv(L) Mange tak fordi du spurgte...

Knus fra Camilla.

Hvor lyder det bare godt camilla....og jeg kan så meget følge dig...når man oplever noget, så er det som om livet bliver før og efter den givne oplevelse...ved ikke om det giver mening, men svært at forklare på skrift.

Men det er dejligt at du forholder dig til det på den måde du gør, det tror jeg man kommer langt med og faktisk styrket ud af...

Stort kram..
(H)(H)(H)

Det giver masse mening for mig :) Mange tak.. :)Jeg tror du har ret i at en stor del af det at skulle leve med sådan noget over hovedet er at se lyst på det, for ellers kommer man vel ingen vejne..

Jeg kunne også vælge at sætte mig ned og tude og gå op i sømmen, men det VIL jeg bare ikke, jeg er mor, kæreste, datter, barnabarn, oldebarn, svigerdatter osv osv.. Det er ikke kun for min egen skyld at jeg har valgt som jeg har. Det er også for dem der står mig nær.. Jeg vil ikke bare opgive, det er mit liv både for dejligt og for kort til..

Knus fra Camilla.

NEMLIG...sådan skal det være....den der snak med "gud" og mig, den har jeg også haft,....jeg valgte at ville og kunne, ligesom dig...(L)(L)

Anmeld

2. oktober 2008

pusling30

Eva skriver:

Pusling30 skriver:

Hej Eva... Hvor er det dog synd for Konrad at han har fået mellemørebetændelse, for det gør bare mega ondt, det er stærkt at han er så sej.....
Det er bare dejligt at forældre kan hjælpe, når man har hænderne fulde... Kender det alt for godt... Jeg har 3 syge børn og vi skal til mine forældre imorgen.. så drengene kan blive puslet om!!

Rigtig god bedring til dit lille pus...
Knus Anja

tak søde Anja og hold da op!!!!8( 3 syge børn, det må godt nok være hårdt...hvad fejler de små pus???
Ja, det er godt man har sine forældre og at de har tid og lyst til at være der...
Rigtig god bedring med din børn...
Knus..
(H)(H)(H)

Hej Eva...
Mine pus har alle fået efterårsforkølse. og den store har det dårligst, og er ret pjevset især om natten.. den mindste er samtidig ved at få flere tænder så jo herhjemme er der hyggeligt nok:-o;).. Syge eller ej de er nu skønne!! og jo det er lidt hårdt men de har brug for mig(L)

Mine forældre tager gerne fri fra arbejde for at være der for børnebørnene.. De smider gerne alt hvad de har i hænderne(L)..

Tak søde Eva, håber at det er på vej retur snart:S
(H)(H) Anja (H)(H)

Anmeld

2. oktober 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Pusling30 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Pusling30 skriver:[/småt][/f] Hej Eva... Hvor er det dog synd for Konrad at han har fået mellemørebetændelse, for det gør bare mega ondt, det er stærkt at han er så sej..... Det er bare dejligt at forældre kan hjælpe, når man har hænderne fulde... Kender det alt for godt... Jeg har 3 syge børn og vi skal til mine forældre imorgen.. så drengene kan blive puslet om!! Rigtig god bedring til dit lille pus... Knus Anja[/citat] tak søde Anja og hold da op!!!!8( 3 syge børn, det må godt nok være hårdt...hvad fejler de små pus??? Ja, det er godt man har sine forældre og at de har tid og lyst til at være der... Rigtig god bedring med din børn... Knus.. (H)(H)(H)[/citat] Hej Eva... Mine pus har alle fået efterårsforkølse. og den store har det dårligst, og er ret pjevset især om natten.. den mindste er samtidig ved at få flere tænder så jo herhjemme er der hyggeligt nok:-o;).. Syge eller ej de er nu skønne!! og jo det er lidt hårdt men de har brug for mig(L) Mine forældre tager gerne fri fra arbejde for at være der for børnebørnene.. De smider gerne alt hvad de har i hænderne(L).. Tak søde Eva, håber at det er på vej retur snart:S (H)(H) Anja (H)(H)[/citat] Åh, det lyder da ikke rart...ja, det er lidt hårdt, men nok mest for børnene...:'( Ja, jeg har forældre som dine...og hvor kommer det vare børnene til gode, men bedsterne får jo også et helt fantastisk forhold til deres børnebørn. Jeg håber sådan at jeg får lov at være lige så meget bedstemor for mine børnebørn engang...det ville være stort.(L) God bedring til jer... Nat nat.. (H)

Anmeld

3. oktober 2008

twinboys

Hej Eva...

Av for søren og det gør bare så nas... Stakkels lille Konrad...

Ville bare lige ønske god bedring...

Majbritt(H)

Anmeld

3. oktober 2008

Pia.

Stakkels lille mand... Rigtig god bedring med ham... Håber snart han er frisk igen... har du stadig mod på at have de store i eftermiddag så - eller hvordan ?? bliver Konrad hos din mor :)...

Stort knus og rigtig god bedring fra Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.