[citat][f][småt]Pusling30 skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Eva skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Pusling30 skriver:[/småt][/f]
Hej Eva... Hvor er det dog synd for Konrad at han har fået mellemørebetændelse, for det gør bare mega ondt, det er stærkt at han er så sej.....
Det er bare dejligt at forældre kan hjælpe, når man har hænderne fulde... Kender det alt for godt... Jeg har 3 syge børn og vi skal til mine forældre imorgen.. så drengene kan blive puslet om!!
Rigtig god bedring til dit lille pus...
Knus Anja[/citat]
tak søde Anja og hold da op!!!!8( 3 syge børn, det må godt nok være hårdt...hvad fejler de små pus???
Ja, det er godt man har sine forældre og at de har tid og lyst til at være der...
Rigtig god bedring med din børn...
Knus..
(H)(H)(H)[/citat]
Hej Eva...
Mine pus har alle fået efterårsforkølse. og den store har det dårligst, og er ret pjevset især om natten.. den mindste er samtidig ved at få flere tænder så jo herhjemme er der hyggeligt nok:-o;).. Syge eller ej de er nu skønne!! og jo det er lidt hårdt men de har brug for mig(L)
Mine forældre tager gerne fri fra arbejde for at være der for børnebørnene.. De smider gerne alt hvad de har i hænderne(L)..
Tak søde Eva, håber at det er på vej retur snart:S
(H)(H) Anja (H)(H)[/citat]
Åh, det lyder da ikke rart...ja, det er lidt hårdt, men nok mest for børnene...:'(
Ja, jeg har forældre som dine...og hvor kommer det vare børnene til gode, men bedsterne får jo også et helt fantastisk forhold til deres børnebørn.
Jeg håber sådan at jeg får lov at være lige så meget bedstemor for mine børnebørn engang...det ville være stort.(L)
God bedring til jer...
Nat nat..
(H)
Anmeld