Bobles lagersalg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.352 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Malene84

iiiiii jeg er pissed...  

Sidder klar 09.57 - og allerede der er der så meget tryk på Børn i byen-siden at lortet går helt ned. Når siden endelig virker 10.03 står der at alle 115 pladser er taget - og derfor udsolgt!!!

Da jeg så kigger 10.04 står der 120 pladser er optaget - udsolgt

Nå, men er ked af at jeg ikke kan hjælpe jer med jeres køb tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Loa

Malene84 skriver:

iiiiii jeg er pissed...  

Sidder klar 09.57 - og allerede der er der så meget tryk på Børn i byen-siden at lortet går helt ned. Når siden endelig virker 10.03 står der at alle 115 pladser er taget - og derfor udsolgt!!!

Hold da fest..... Jeg nåede heldigvis at komme med 

Men kunne godt mærke der var tryk på serveren, min com var godt nok længe om det........ Men tvivlede godt nok også et øjeblik...... 

Anmeld

25. februar 2011

mamax3

Malene84 skriver:

iiiiii jeg er pissed...  

ka du ik ringe eller maile til dem og forklare det??? 

Anmeld

25. februar 2011

..

Tak for forsøget

Anmeld

25. februar 2011

misslea

Malene84 skriver:

iiiiii jeg er pissed...  

ØV søde.... !! Det er skide hamrende irriterende!!! Det samme skete for mig!!! Jeg kunne slet ikke komme ind!!!

Anmeld

25. februar 2011

Malene84

misslea skriver:

ØV søde.... !! Det er skide hamrende irriterende!!! Det samme skete for mig!!! Jeg kunne slet ikke komme ind!!!

præcis!!! Sys ikke det er fair  men, men, men... det er jo sikkert sket for MANGE - men bare surt når man sidder klar og virkelig er opsat på at komme igennem. Min veninde fik heldigvis en plads  så må hun sgu handle alt mit lort. hehehe

Anmeld

25. februar 2011

Mumto3

Malene84 skriver:

præcis!!! Sys ikke det er fair  men, men, men... det er jo sikkert sket for MANGE - men bare surt når man sidder klar og virkelig er opsat på at komme igennem. Min veninde fik heldigvis en plads  så må hun sgu handle alt mit lort. hehehe

haha..jeg forstiller mig din veninde på vej ind i en bil eller bus med sådan ca. 24 elefanter, et dusin fisk, 2 grise, 14 krokodiller 'og et par andre små ting' så hun også lige skal have med til vennerne Ej, jeg håber virkelig at hun får både til sig selv og til hende.

Det er virkelig surt at du ikke kom med, endda når du sad klar ved computeren , men hvor er det dog 1000 gange federe at man bliver brændt af der hjemme ved computeren end hvis man havde stået i kø i timevis derude og SÅ ikke var blevet lukket ind, for nu var alt solgt  Det havde dælme været surt!

kram fra endnu en som heller ikke kom igennem. Jeg var dog så naiv at jeg først lokkede på ved 11-tiden og troede at der stadig var pladser tilbage! Det var der så ikke

Anmeld

25. februar 2011

Malene84

Mumto3 skriver:

haha..jeg forstiller mig din veninde på vej ind i en bil eller bus med sådan ca. 24 elefanter, et dusin fisk, 2 grise, 14 krokodiller 'og et par andre små ting' så hun også lige skal have med til vennerne Ej, jeg håber virkelig at hun får både til sig selv og til hende.

Det er virkelig surt at du ikke kom med, endda når du sad klar ved computeren , men hvor er det dog 1000 gange federe at man bliver brændt af der hjemme ved computeren end hvis man havde stået i kø i timevis derude og SÅ ikke var blevet lukket ind, for nu var alt solgt  Det havde dælme været surt!

kram fra endnu en som heller ikke kom igennem. Jeg var dog så naiv at jeg først lokkede på ved 11-tiden og troede at der stadig var pladser tilbage! Det var der så ikke

hehehe... du fik lige vendt med nedtur til optur!!! TAAAK!!! Hvor har du ret! Jeg skal da være glad for at det var herhjemme i tørvejr

Anmeld

25. februar 2011

Mumto3

Malene84 skriver:

hehehe... du fik lige vendt med nedtur til optur!!! TAAAK!!! Hvor har du ret! Jeg skal da være glad for at det var herhjemme i tørvejr

jamen selv tak da! Det var bare sådan jeg selv tænkte, da jeg opgive at komme med.

Anmeld

26. februar 2011

misslea

Malene84 skriver:

FEEEEDT søde - godt med gode forbindelser!!! hihi!!

Jeg HÅÅÅÅÅÅBER, at der er nogle, der giver Wilma nogle bobles i dåbsgave... hun ønsker sig dem i hvert fald brændende.. heheh!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.