Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Fuck hvor er det bare hårdt a side med sin lille prinsesse på 3 måneder og hun bare ligger og vrider sig i smerter ved ikke hva jeg skal gøre?. har haft ringet til lægen men de vil ikke ta hende ind nu og vagtlæge kan jeg først komme til kl 18:00
Manden er ikke hjemme, han er til prøve og kommer først kl 3. Hun har ikke feber eller noget.
PUHA altså
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du skal da bare lige tage og forklare de læger der at børns liv leger man ikk med , derfor skal de se på hende NUUUUUUU ...
årh nej det bette nus
det var da en ringe læge hva begrundelse gav de for ikke at ville se hende?
de vil ike se hende fordi hendes temperatur kun er 37,5. hun er bare helt sløj smiler ikke eller noget som helt vil kun hænge på mor.
hvis hun ikke har det bedere omkrig 12 tager jeg på skadestuen. de må ikke afvise folk. ! Bliver ved a tage temperatur hver halve time (når hun er vågen) hvis den ryger over 38 tager jeg på skadesten med det samme !
men F... jeg har det dårligt med det her altså også bare det a man ikk kan ringe til mande/faren og fortælle for han er som sagt til prøve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128