Kan man leje sådan nogle tykke-dragter(tdc)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.491 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

Aves.

lidt ala de der fra TDC reklamen...

Min søster og jeg skal til en fest med udklædning og synes begge det er så kedeligt, søgt og intetsigende alle de der kvinder der møder op og ligner prostituerede....altså jeg er djævel, sygeplejerske osv osv...hmm, ja, hvornår er det lige en sygeplejerske gik rundt og lignede en stripper..

Nå, men vi gad så godt enten at være de to lebber fra "Tak for i aften" eller de to fra TDC reklamen...bare lidt sjovere end de andre, synes vi da selv...

Men kan man leje sådanne dragter, så man ser tyk ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

wamse

Eva. skriver:

Min søster og jeg skal til en fest med udklædning og synes begge det er så kedeligt, søgt og intetsigende alle de der kvinder der møder op og ligner prostituerede....altså jeg er djævel, sygeplejerske osv osv...hmm, ja, hvornår er det lige en sygeplejerske gik rundt og lignede en stripper..

Nå, men vi gad så godt enten at være de to lebber fra "Tak for i aften" eller de to fra TDC reklamen...bare lidt sjovere end de andre, synes vi da selv...

prøv at tjekke her:
http://www.billigekostumer.dk/bk_dk/kvinder/inspir ation/tv-film.html

Anmeld

25. februar 2011

Aves.

wamse skriver:

prøv at tjekke her:
http://www.billigekostumer.dk/bk_dk/kvinder/inspir ation/tv-film.html

Tak... er bare så vild med de der to fra TDC, og måske det bare er min søster og jeg der vil synes det er sjovt, men så får vi da et grin..

Anmeld

25. februar 2011

<3

Tror I vil synes det er rigtigt sjovt men tror også I vil få det MEGET varmt! Har hørt at man skulle svede tran inde i et fedekostume nemlig fordi det er tungt og varmt at have på.

Så I vil nok tabe jer nogle kilos men vil nok ikke danse natten lang

Anmeld

25. februar 2011

Aves.

Kirle skriver: