Forslag til hakket kyllingekød? Aftensmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.714 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

heidi30

God formiddag skønne mødre 

Hvad skal jeg lave med det hakkede kyllingekød jeg har? Har ikke lyst til at lave frikadeller af det. Måske noget i ovnen, som kan passe sig selv, da jeg ikke har meget tid iaften.

Nogle forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

Kruse90

Græske kyllinge frikadeller Med Feta i

Anmeld

25. februar 2011

heidi30

Kruse90 skriver:

Græske kyllinge frikadeller Med Feta i

Ja det lyder også lækkert, men har ikke den store lyst til at lave frikadeller idag. Hellere noget jeg bare kan smide i ovnen

Anmeld

25. februar 2011

Kruse90

heidi30 skriver:

Ja det lyder også lækkert, men har ikke den store lyst til at lave frikadeller idag. Hellere noget jeg bare kan smide i ovnen

Du kan også lave dem i ovnen

Ellers kyllinge lasange

Anmeld

25. februar 2011

fif

Så smid farsen i ovnen haha, ej man kan vel heller ikke lave forloren "hare" agtig ud af det ??

Anmeld

25. februar 2011

heidi30

Kruse90 skriver:

Du kan også lave dem i ovnen

Ellers kyllinge lasange

hmm, ja overvejer 

Anmeld

25. februar 2011

heidi30

fif skriver:

Så smid farsen i ovnen haha, ej man kan vel heller ikke lave forloren "hare" agtig ud af det ??

Ja ind med pakken og se hvad der sker . Det kan da godt være jeg kunne lave en a la forloren hare ?

Anmeld

25. februar 2011

fif

heidi30 skriver:

Ja ind med pakken og se hvad der sker . Det kan da godt være jeg kunne lave en a la forloren hare ?

Hehe, ja men blir nok ikke så lækkert! - Har aldrig prøvet at lave det ud af kylling, kun frikadeller og lasagne... Men ellers prøv at søg lidt på nettet, der må da være nogle opskrifter..

Anmeld

25. februar 2011

Majeha

Du kan jo lave ALT, som du kan lave med eks. okse- og svinekød... Spiser kun fisk og fjerkræ, så jeg kan bruge enhver opskrift, og skifter bare kødet ud med kylle.

Men skal det laves i ovn uden for meget forberedning, så kan du evt. lave fyldte peberfruger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.