lille update på mit liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. februar 2011

MORJESPERSEN

Så har jeg fået nøglen og flytter mine ting i dag. Det går af h til der hjemme og vi kan ikke finde ud af det sammen pt.

Men pigerne har det godt

Tænker tit på jer her inde....

KNUS her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2011

sarahb

Puha det gør mig virkelig ondt..
Håber du kommer ud hurtigt så du kan starte på en frisk og ikk sidde i et hjem hvor i bare ikk fungere..
Tænker på jer.. Og så skønt at pigerne har det godt, det er jeg glad for...
Kram

Anmeld

25. februar 2011

Milka

hvor er jeg ked af at høre det fie håber dette er den bedste løsning i sidste ende, og at du hurtigt bliver glad igen

knus

Anmeld

25. februar 2011

mama09

MORJESPERSEN skriver:

Så har jeg fået nøglen og flytter mine ting i dag. Det går af h til der hjemme og vi kan ikke finde ud af det sammen pt.

Men pigerne har det godt

KNUS her fra

Du får et kram

Anmeld

25. februar 2011

lion

MORJESPERSEN skriver:

Men pigerne har det godt

KNUS her fra

Hvor lyder det godt at du har fået nøglerne og flytter, så er en ting på plads. Hvor kedelige omstændihederne er.

Det er godt pigerne har det godt, på trods af alt.

Jeg vil også sende dig et stort kram med på vejen

Anmeld

25. februar 2011

MORJESPERSEN

sarahb skriver:

Puha det gør mig virkelig ondt..
Håber du kommer ud hurtigt så du kan starte på en frisk og ikk sidde i et hjem hvor i bare ikk fungere..
Tænker på jer.. Og så skønt at pigerne har det godt, det er jeg glad for...
Kram

takkk

ja nu går det løs om en lille time

er både glad og ked af det på en gang..... det er bare ikke nemt, men hvem siger også det skal være det

Jeg skal nok give en stor update når jeg er kommet på plads...

KNUS

Anmeld

25. februar 2011

MORJESPERSEN

Milka skriver:

hvor er jeg ked af at høre det fie håber dette er den bedste løsning i sidste ende, og at du hurtigt bliver glad igen

knus

Takker... håber også at det er det rigtige vi gør... er bange for jeg fortryder og han ikke gør... eller jeg ikke kan klare at stå alene med to piger og en uddannelse som krvæver meget af en... puha tankerne køre bare rundt i hovedet på mig lige nu

Anmeld

25. februar 2011

MORJESPERSEN

Trinehw skriver:

Du får et kram

Takker søde, altid dejligt med et kram i denne tid

Anmeld

25. februar 2011

MORJESPERSEN

lion skriver:

Hvor lyder det godt at du har fået nøglerne og flytter, så er en ting på plads. Hvor kedelige omstændihederne er.

Det er godt pigerne har det godt, på trods af alt.

Jeg vil også sende dig et stort kram med på vejen

Tak.... ja glæder mig til en hverdag.... men er også bange for hvordan hverdag vil blive som alene mor til to piger med krudt i numsen og en uddannelse der skal gøres færdig.... men jeg må jo tage en dag af gangen og håbe på jeg kan klare det....

Anmeld

25. februar 2011

Ida.

Du trænger vist til et kram

Det må ikke være spor let det, du går igennem i øjeblikket - håber det hele hurtigt må falde på plads og du og pigerne kan komme ind i en rytme sammen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.