Giv dine ting til et krisecenter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.209 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

MoarTNoah

Hej alle!!

Da jeg indså at jeg ikke kunne sælge mine møbler til den pris jeg ville have, valgte jeg at ringe til et krisecenter og tilbyde dem tingene til de kvinder der bor der. De blev meget glade for min opringning og ringede tilbage allerede 5 min efter og sagde at der var en kvinde der meget gerne ville have møblerne da hun intet har.

Den følelse at give til andre vil jeg nu gerne give JER mulighed for også at have.

Derfor opfordrer jeg jer nu til at finde noget frem i gemmerne som ikke bliver brugt som kan gøre andre glade

De kvinder som tingene bliver givet til er voldsramte kvinder som ingen anden udvej har end at bo på centeret til kommunen finder en bolig til dem. De kvinder og børn som bor på centeret har i de fleste tilfælde INGENTING da de i fleste tilfælde er flygtet fra deres hjem.

Så nu opfordrer jeg jer til at henvende jer til mig med de ting som i har der kan hjælpe kvinderne på centeret.

Tøj og legetøj i alle str modtages med KYSHÅND! - Med tiden bliver det også muligt at sætte møbler af ved mig, men lige nu har jeg ikke plads

På mandag bliver mine møbler hentet af den kvinde der skal have dem, og hvis du har noget som du tror hun kan bruge, pynt til hjemmet, gardiner, lamper eller andet, er du hjertens velkommen til at kontakte mig! Da jeg desværre ikke har kørekort bliver tingene nødt til at blive afleveret på min gamle adresse i Auning, eller min nye i Grenå.

JEG HÅBER AT MIT INITIATIV TIL AT HJÆLPE KVINDER SMITTER AF PÅ JER DEJLIGE KVINDER HERINDE

Knus fra Katrine!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Hasselnødden

MoarTNoah skriver:

Hej alle!!

Da jeg indså at jeg ikke kunne sælge mine møbler til den pris jeg ville have, valgte jeg at ringe til et krisecenter og tilbyde dem tingene til de kvinder der bor der. De blev meget glade for min opringning og ringede tilbage allerede 5 min efter og sagde at der var en kvinde der meget gerne ville have møblerne da hun intet har.

Den følelse at give til andre vil jeg nu gerne give JER mulighed for også at have.

Derfor opfordrer jeg jer nu til at finde noget frem i gemmerne som ikke bliver brugt som kan gøre andre glade

De kvinder som tingene bliver givet til er voldsramte kvinder som ingen anden udvej har end at bo på centeret til kommunen finder en bolig til dem. De kvinder og børn som bor på centeret har i de fleste tilfælde INGENTING da de i fleste tilfælde er flygtet fra deres hjem.

Så nu opfordrer jeg jer til at henvende jer til mig med de ting som i har der kan hjælpe kvinderne på centeret.

Tøj og legetøj i alle str modtages med KYSHÅND! - Med tiden bliver det også muligt at sætte møbler af ved mig, men lige nu har jeg ikke plads

På mandag bliver mine møbler hentet af den kvinde der skal have dem, og hvis du har noget som du tror hun kan bruge, pynt til hjemmet, gardiner, lamper eller andet, er du hjertens velkommen til at kontakte mig! Da jeg desværre ikke har kørekort bliver tingene nødt til at blive afleveret på min gamle adresse i Auning, eller min nye i Grenå.

JEG HÅBER AT MIT INITIATIV TIL AT HJÆLPE KVINDER SMITTER AF PÅ JER DEJLIGE KVINDER HERINDE

Knus fra Katrine!!

Super fedt initiativ!

Det kan jeg KUN bakke op om!

Jeg vil dog lige se om ikke der er et krisecenter her i området inden, som trænger til lidt opmuntring eller gaver

Anmeld

24. februar 2011

MoarTNoah

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Super fedt initiativ!

Det kan jeg KUN bakke op om!

Jeg vil dog lige se om ikke der er et krisecenter her i området inden, som trænger til lidt opmuntring eller gaver

TAK!

Ja det er da en god ide, mange kvinder går fra at have alt, til intet. Og de bliver rigtig glade når man ringer

Anmeld

24. februar 2011

Aves.

Jeg har altid givet børnenes brugte tøj til min mors arbejdsplads...hun arbejder på et observationshjem/døgninstitution for børn der kommer direkte hjemmefra og mange uden tøj eller uden tøj de kan passe..så de har fået alt fra undertøj, til overtøj og sko, støvler og legetøj...det har været helt naturligt at gære det da jeg her kan se det hjælper nogle der virkelig har brug for det..

Jeg er nok bare ikke til den der med at man skal have penge ud af alt....

Anmeld

24. februar 2011

MoarTNoah

Eva. skriver:

Jeg har altid givet børnenes brugte tøj til min mors arbejdsplads...hun arbejder på et observationshjem/døgninstitution for børn der kommer direkte hjemmefra og mange uden tøj eller uden tøj de kan passe..så de har fået alt fra undertøj, til overtøj og sko, støvler og legetøj...det har været helt naturligt at gære det da jeg her kan se det hjælper nogle der virkelig har brug for det..

Det lyder da også som en rigtig god ting Dejligt med mennesker som os!

Anmeld

25. februar 2011

slettet_7530

MoarTNoah skriver:

Hej alle!!

Knus fra Katrine!!

Vi har et observationshjem 1 km herfra hvor ungernes ting går til, jeg fylder deres lager op ca 2-3 gange årligt, børnene plejer at sige at nu kommer deres engel

Anmeld

25. februar 2011

slettet_7530

Eva. skriver:

Hvorfor skulle du lige have den sidste sætning med

Anmeld

25. februar 2011

Aves.

MoarTNoah skriver:

Det lyder da også som en rigtig god ting Dejligt med mennesker som os!

Hehe....ja, men det er vel også lidt egoistisk at give det væk..det giver i hvert fald mig en dejlig fornemmelse at vide at andre har glæde af det...men som min mor siger, så er det tit dem der har mindst der giver mest og det er der måske noget om...måske det er derfor vi har mindst, fordi vi giver det væk..

Anmeld

25. februar 2011

Isabella_mor

helt sikkert... 

det kan jo være at jeg har lidt stående,, også til børnene når det er..  

Anmeld

25. februar 2011

Siil

Fantastisk idee og initativ!!!!

Jeg har selv været i den situation, hvor jeg var parat til at flygte til krisecenter med min datter. Og jeg ville ønske, at jeg fik sådan en engel som dig, til at hjælpe mig i mit livs sværeste tid.

Jeg plejer at aflevere vores tøj til Kirkens Korshær eller smide dem i tøjcontainer. Men jeg synes din idee er noget værd at overveje. Jeg prøver fremover at kontakte den nærmeste krisecenter til os og tilbyde dem tøj og møbler.

Thums up, til dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.