Hej alle!!
Da jeg indså at jeg ikke kunne sælge mine møbler til den pris jeg ville have, valgte jeg at ringe til et krisecenter og tilbyde dem tingene til de kvinder der bor der. De blev meget glade for min opringning og ringede tilbage allerede 5 min efter og sagde at der var en kvinde der meget gerne ville have møblerne da hun intet har.
Den følelse at give til andre vil jeg nu gerne give JER mulighed for også at have.
Derfor opfordrer jeg jer nu til at finde noget frem i gemmerne som ikke bliver brugt som kan gøre andre glade 
De kvinder som tingene bliver givet til er voldsramte kvinder som ingen anden udvej har end at bo på centeret til kommunen finder en bolig til dem. De kvinder og børn som bor på centeret har i de fleste tilfælde INGENTING da de i fleste tilfælde er flygtet fra deres hjem.
Så nu opfordrer jeg jer til at henvende jer til mig med de ting som i har der kan hjælpe kvinderne på centeret.
Tøj og legetøj i alle str modtages med KYSHÅND! - Med tiden bliver det også muligt at sætte møbler af ved mig, men lige nu har jeg ikke plads 
På mandag bliver mine møbler hentet af den kvinde der skal have dem, og hvis du har noget som du tror hun kan bruge, pynt til hjemmet, gardiner, lamper eller andet, er du hjertens velkommen til at kontakte mig! Da jeg desværre ikke har kørekort bliver tingene nødt til at blive afleveret på min gamle adresse i Auning, eller min nye i Grenå.
JEG HÅBER AT MIT INITIATIV TIL AT HJÆLPE KVINDER SMITTER AF PÅ JER DEJLIGE KVINDER HERINDE 
Knus fra Katrine!!
Anmeld