Hmm.. Udflåd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Tinehh

Hejsa de kære piger og quinder..

- Jeg har undret mig over mit udflåd den sidste uges tid..

Jeg får følelsen af at der er noget som løber, ligesom vand og kommer så ud på toilettet for at tjekke og jeg ved at det ikke er vandet da det jo ikke er noget der bliver ved..

( Ved også godt at ens udflåd både er mere og anderledes her i graviditeten)

Men spørgsmålet er så om der er andre herinde der har oplevet det omkring 36 uge??

Kan det være tegn på et eller andet eller er det bare noget jeg skal lade være med at tænke videre over? Det hverken lugter eller har en mærkelig konsistens, det er bare virkelig vandet udflåd, som dog har løbet ned af benet mere end én gang..

- Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

jannebjerre

Tinehh skriver:

Jeg får følelsen af at der er noget som løber, ligesom vand og kommer så ud på toilettet for at tjekke og jeg ved at det ikke er vandet da det jo ikke er noget der bliver ved..

Men spørgsmålet er så om der er andre herinde der har oplevet det omkring 36 uge??

Kan det være tegn på et eller andet eller er det bare noget jeg skal lade være med at tænke videre over? Det hverken lugter eller har en mærkelig konsistens, det er bare virkelig vandet udflåd, som dog har løbet ned af benet mere end én gang..

- Tine

Mon det er vandet der siver???

Anmeld

24. februar 2011

Tinehh

jannebjerre skriver:

Mon det er vandet der siver???

Jeg synes det virker for slimmet til at det kunne være vandet??

- Har godt nok hørt fra min mor og svigermor, at det sikkert kunne være slimproppen som kommer langsomt og kroppen bare er ved at forberede sig på den kommende fødsel..

Hmm.. Må vel lige ringe til lægen i morgen så.. :O

Anmeld

24. februar 2011

EmOssA

Jeg har også haft det på samme måde, det føles som om det løber, jeg troede også det var vandet, men det var udflåd,

Anmeld

24. februar 2011

jannebjerre

Tinehh skriver:

Jeg synes det virker for slimmet til at det kunne være vandet??

- Har godt nok hørt fra min mor og svigermor, at det sikkert kunne være slimproppen som kommer langsomt og kroppen bare er ved at forberede sig på den kommende fødsel..

Hmm.. Må vel lige ringe til lægen i morgen så.. :O

ej skal heller ikke gøre dig urolig - undskyld

Jeg ville få det tjekket i morgen ja - hellere en gang for meget end en gang for lidt...

Anmeld

24. februar 2011

Fenja09

Tinehh skriver:

- Tine

Hej

Jeg er slet ikke så langt henne som dig, men jeg har også oplevet det du beskriver - det er ikke rigtig udflåd, men heller ikke "vand"

Har dog ikke tænkt videre over det, da jeg går ud fra at alt er som det skal være, så længe det ikke lugter eller har en "grim" farve, som f.eks når man har underlivsbetændelse.

/Fenja  

Anmeld

24. februar 2011

sweet

jeg er kun lige i starten af en graviditet og jeg har i dag haft noget af det du beskriver.. sådan helt klart noget.. jeg tænkte nemlig også lige en ekstra gang over det..

Anmeld

24. februar 2011

Pallemor

Jeg er selv i 36.uge og har haft meget udflåd det sidste stykke tid og har også noget meget vendet til tider.. tror bare konsistensen er forskellig

Anmeld

25. februar 2011

sweet

har lige snakket med min læge i dag da jeg skulle have svar på nogle prøver og så lige en chance for at spørger nu når jeg havde hende i telefonen og det er meget normalt sagde hun... så længe det ikke lugter og der ikke er blod i så er det bare fordi der sker så mange forandringer der nede :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.