Som om jeg skal tisse hele tiden ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.703 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

qp

Her til aften har jeg virkelig haft sådan et ubehag i underlivet - det føles som om når man har skulle tisse i lang tid og bare har skulle holde sig (samme ubehagelige følelse). Sådan føles det bare hele tiden og når jeg render på wc kommer der bare et pr dråber.

Hvad kan det være? Og hvad kan jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Stumpen

Kan det være blærebetændelse??

Anmeld

24. februar 2011

qp

Stumpen skriver:

Kan det være blærebetændelse??

Har ik haft blærebetændelse før og ved derfor ikke hvordan det føles?

Anmeld

24. februar 2011

Stumpen

qp skriver:

Jeg har haft det en gang og det blev opdaget pga tjek under graviditeten, var ikke generet af det, så ved det heller ikke...

Anmeld

24. februar 2011

jannebjerre

qp skriver:

Hos nogen gør det ondt - men hos andre ikke
De gange jeg har haft det (MAAAAANGE GANGE!!!) har det ikke gjort ondt, jeg har blot tisset KONSTANT, hele tiden og så IGEN

Anmeld

24. februar 2011

Fines mor

qp skriver:

Her til aften har jeg virkelig haft sådan et ubehag i underlivet - det føles som om når man har skulle tisse i lang tid og bare har skulle holde sig (samme ubehagelige følelse). Sådan føles det bare hele tiden og når jeg render på wc kommer der bare et pr dråber.

Det kan godt være blærebetændelse, så se at få drukket en masse vand :-) Hvis ikke det går over, eller tager til så må du tage vagtlægen. God bedring.

Anmeld

24. februar 2011

qp

Uha ... jeg skal jo alligevel til læge med min søn i morgen så jeg må hellere få taget en urinprøve der. Men jeg tænker på om jeg kan gøre noget for, at forhindre smerten her og nu??? Det er jo så ubehageligt, som om jeg skal på toilettet konstand og det svier og presser på ....

Anmeld

24. februar 2011

Fines mor

qp skriver:

Uha ... jeg skal jo alligevel til læge med min søn i morgen så jeg må hellere få taget en urinprøve der. Men jeg tænker på om jeg kan gøre noget for, at forhindre smerten her og nu??? Det er jo så ubehageligt, som om jeg skal på toilettet konstand og det svier og presser på ....

Vand vand vand ... atter vand :-)

Anmeld

24. februar 2011

jannebjerre

qp skriver:

Som du beskriver det, er jeg næsten sikker på at det er blærebetændelse!
Tag to par mormortrusser på og drik masser af væske - andet er der vist ikk at gøre ligenu, desværre...

Anmeld

24. februar 2011

slettet_7530

qp skriver:

Det er blærebetændelse til lægen imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.