Først vil jeg sige tusind tak til dem der svarede i den anden tråd.. I gav mig lidt at tænke over, og det har jeg gjort igår og hele dagen idag.. 
Jeg har fået mig en rigtig god snak med min kæreste hvor jeg fik forklaret ham hvordan jeg virkelig har det indeni, og at jeg tit græder mig i søvn om aftenen af frustrationer.. Jeg fik sagt at jeg føler mig mere som en hushjælp end som hans kæreste, og at jeg ville ønske han ville vise noget mere at han elsker mig, altså jeg holdte det hele på min banehalvdel, han blev ikke anklaget for noget, men fik dog sagt at han blev nødt til at oppe sig lidt og vise at jeg kan stole på ham.. Igår og idag har hans telefon lagt ude i køkkenet og hans computer har slet ikke været tændt, han har brugt tid på MIG imens den lille har været passet hos svigerforældrene, så vi har haft kæreste tid, og tid til at snakke.. Jeg synes vi fik talt om det hele ihvertfald indtil videre, og han lovede at han ville være mere opmærksom på mig og på at lave ting herhjemme uden at jeg skulle bede ham om det.. Derudover har han lovet at være mere opmærksom på den lille og ikke råbe op og blive frustreret når den lille bliver sur og tvær eller bare skriger uden grund..
Ja jeg synes faktisk vi kom omkring det hele, og kan mærke på mit humør at vi har talt og talt og talt uden at han blev sur eller noget andet.. Ja han gik sq ikke engang sin vej.. 
Mvh mig der er glad for at i vil lytte på mit brok.. 
Anmeld