Undskyld !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Lilletrold

Hej Tøser

Gad vide om i overhovedet kan huske mig

Og tænk at jeg efter så lang tid tillader mig at skrive, når jeg slet slet ikke har været der for nogen af jer  Overskuet har bare slet slet ikke vært der...

Tilsidst og det er uden pis (undskyld sproget) var mit mål i 2010 bare at være i live. For ALT og jeg mener ALT gik galt. For kort at resumere hvor mit kaos startede så tog jeg til Kreta med min kære svigermor og August i sommers 2010. Vi havde været der en enkelt dag og August havde på en eller anden måde fået fat i et glas vand. Han falder med glasset og jeg tænker nu mister jeg ham sgu !!! Jeg løber hen for at ”redde” ham, glider selv i vandet og falder og landet så helt ”perfekt” med hånden på et stykke glas på gulvet, hvor jeg skær tommelfingeren halvt over. Jeg har så skåret senen over også. Et helvede startede på Kreta. Virkelig ikke noget jeg ønsker for min væreste fjende. Endte med at blive indlagt og opereret på Kreta og fik Martin fløjet til Kreta for kun 8000 kr fordi forsikringen ikke ville hjælpe….

Men men efter alt dette, tænkte jeg fint den tager vi med, jeg træner på livet løs, for at tro på at alt bliver godt igen SNART. Men skal til en almindelig kontrol på Kolding sygehus for evt at få lavet en skinne jeg kan sove med om natten så fingeren ligger i stræk. Men nej her starter den ene undersøgelse efter den anden. Indgreb og flere operationer, den sidste her d. 3/2-2011. Og stadigvæk ikke et spor af succes…. Endnu…eller nogensinde….. Fingeren er ved at være så ødelagt af skaden, forkert behandling og flere operationer…..

I november 2010 tillader jeg mig at bevæge mit ud fra mig hjem eller min hule og tager til en fødselsdag hos en veninde. Vi hygger og tager videre i byen. Jeg var IKKE fuld, men i super godt humør for endelig at komme ud, og så vil jeg sætte mig på en lille stol og får overbalance mens jeg sætter mig, der er ikke nogen væg, arm eller ligende at gribe efter, så jeg falder ud i ingenting…. Og dog. Vågner op nede på gulvet og har så klokke rent ramt nakken i et bord, og jeg kunne ikke bevære mig. Den første jeg tænkte på var Augst. Nu skal mor sidde i kørestol…. Jeg bliver hjulpet ud bagved , kørt i ambulance hvor de himlede om at nakken var brækket, men det var den heldigvis ikke !!!

Var så syg af chokket flere dage efter, og for at det ikke skal være løgn så kort efter at chokket havde lagt sig, kom et nyt hvor jeg vågner til en besked at Martin havde været utro !!!! Havde overnattet hos mine forældre med August, fordi Martin skulle i byen, og vågner så til denne besked. Var heldigvis en dum dum misforståelse, men den er sgu ikke sjov at vågne op til sådan en besked….

Så var det jo så at denne operation som jeg gik igennem med fingeren for en måned siden, skulle være den sidste og lukke mig ud i virkeligheden igen. Men det er nærmest blevet være. Min finger har trukket sig sammen igen, og ligner en mini udgave af kaptajn klo…. Kan blive taskeholder……

Jeg var til kontrol i mandags. Der er nu planlagt et nyt tiltag. Jeg skal bedøves i hele hånden, hvorefter lægen igen vil forsøge at knække den på plads. Og denne såkladte blokade i hånden den gør så ondt at jeg heller ville føde August 10 gange end at skulle igennem dem igen. Ens hånd er IKKE skabt til at stikke i ,der er ikke plads piivvvv….

Ellers var muligheden en skrue i fingeren eller flytte nogle sener eller ja var allerede stået af da lægen begyndte  i de baner….

Så derfor mit fravær, plus at August ødelagde vores computer, så har endelig fået en ny nu….

Håber  i alle har det dejligt og fantastisk – det fortjener i…

Knus Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

anna-jonas

Kære Carina!

Hvor er det herligt at du er tilbage...............og skriver en update. Havde i dag kigget efter dig, og kunne se, at sidst du var online var d. 5 november 2010. Der blev jeg lidt bekymret, for om der var sket dig noget grimt.

Sikke et år du har haft..................jeg håber at du søger om men-grads erstatning, for det med din finger. For det virker ærlig talt ikke som om, den kommer til at virke optimalt igen.

Lad os håbe at 2011 bringer en masse held og lykke til dig, og din lille familie.

Anmeld

24. februar 2011

Lilletrold

Åhhh søde dejlige Mette- har savnet dine dejlige svar - du er altid god til at skrive noget dejligt

Er i gang med foriskringen ,men sådan noget løser sig jo ikke bare... Nu skal der først komme et resultat om hvad det ender ud med. Havde bare sådan sat næsen op efter at jeg snart skulle have et arbejde - havde 3 års jubilæum i julen uden  job - absolut ikke fedt.... 

men når jeg bliver lidt for bittermus så tænker jeg tak gud for at det var min finger og ikke August !!! Det havde jeg slet ikke kunne bære...

Håber alt er i skønneste orden hos dig smukke - knus

Anmeld

24. februar 2011

Ida.

Fy da føj for et år!! Har kunnet følge lidt med på facebook - forstår ikke, hvordan du stadig står oprejst!! Jeg krydser alt hvad jeg har for, at I snart får flere positive begivenheder ind i jeres liv...

Hvad med August, hvordan går det med ham?

Anmeld

24. februar 2011

sarahb

Hej smukke...
Ihhh hvor er det dejligt at du er tilbage, jeg huskede dig jo med det samme..
Ej hvor et træls år du har haft, det er da slet ikk til at holde ud, hå er virkelig der sker fremskridt snart...!
Du har været savnet og håber at vi vil hære meget mere til dig og dejlige august ...

Stort kram til dig..

Anmeld

25. februar 2011

lion

Hej Tøser

Gad vide om i overhovedet kan huske mig

Hej Carina.

Jeps du er husket, du har jo den skønne August.

ÅHHHH MY GOD sikke et år du har haft, så kan jeg da godt forstå du ikke har været herinde.

Jeg håber og krydser alt for at de kan fikse din finger og at der ikke kommer flere chok til jer.

Anmeld

25. februar 2011

Skouboe

Jeg har ofte tænkt på hvordan det gik jer. Du skal ikke undskylde sikke et år I har haft. I den mindste kan 2011 kun blive bedre

Anmeld

25. februar 2011

TbCp

Dejligt at "se" dig herinde igen!

Har jo kunne følge lidt med på facebook, og for pokker hvor har det været en hård tid for jer

Håber at der snart kommer noget godt i jeres retning!!!

Anmeld

2. marts 2011

Lilletrold

Tak i skønne mennesker - jeg håber i har kunne mærke at til trods for det lange fravær, så har jeg tænkt på jer alle sammen.

Skulle have været til Kolding sygehus på mandag, men er nu flyttet til den 18. marts. Er lettet, men igen vil også gerne bare have det overstået....

August fylder 2 1/2 idag, ikke om jeg forstår min dejlige dreng er blevet så stort. Der er fuld fart på ham, og han vil det hele. Han er fantastisk og min klippe for ikke at give op og for at bevare bare lidt normalitet i hovedet

Stort knus til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.