Børneværelset/babyværelset?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.714 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. oktober 2008

quar20

Selvom min graviditet ikke går helt uden panik og ubehagelige situationer, så har vi alligevel lavet børneværelse.. ved godt jeg kun er 21 uger henne men syns det er dejligt det er der, og ser ind til det hver dag..! Blir så glad indeni ;)

Mit spørgsmål er så hvad i havde på børneværelset og hvordan i havde indrettet det evt..? Vi har ikke gjort det helt vilde endnu, bare sat tingene ind som de nu var og samlet dem..!!

Har endnu et spørgsmål : :))
Hvilket stil havde i til børneværelset/babyværelset ?

Ved ikke helt hvordan man sætter billeder ind men jeg ar en hjemmeside her med billederne fra hans værelse :

http://www.123hjemmeside.dk/mariaograsmus/17901411

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

Christinahr

Aia havde ikke noget væresle fra starten, det fik hun først da hun var ca et år. Vi har 4 store legetøjskasser , et par hylder, et bord og stole sæt og en masse bamser. Møblerne er hvide og diverse motiver med peter plys....

Anmeld

2. oktober 2008

Kvindemin

Celina havde værelse fra starten :) Jeg malede hendes værelse lyserød, med blomster der snoede sig på væggen og lyse stilke. Så havde hun sin tremmeseng, puslebord (senere med uro). En lille lyserød stol med masser af bamser, som hun jo fik før og efter hun blev født. Et gulvtæååe som passede til væggene. En skænk, hvos alt hendes tøj lå i og på, så det var nemt at komme til. Og hurtigt blev skænken jo fyldt med dåbsgaver, rammer, sparergrise og lign. Vi havde en lyskæde med hjerter, små lyse kurver med huer og andet. Og så købte vi nogle lyserøde 'hænge net' fra Jydsk med 'lommer i', deri puttede vi strømper, smække osv i :) Det var lidt af det, håber i kan bruge det.

Anmeld

3. oktober 2008

quar20

Mange tak.. :D

Anmeld

3. oktober 2008

Fam. Madsen

Marcus's værelse var klar inden jeg blev fød. og han har puslebord reol, skænk og han seng samt alt hans legetøj hans tøj og en masse bamser:D han har alt..:D selv legetø han ikke kan lege med endnu jeg kunne ikke la være med og det.. og for mig så skulle han bare have det hele inden han kom til verden:D

Anmeld

3. oktober 2008

eliasogmor

men er slet ikke sikker på det skal se sådan ud..men det første jeg lavede klar da jeg flyttede var hans værelse..selvom jeg først fødte 14 dage senere...

Anmeld

3. oktober 2008

Balderson

Jeg havde skam også gjort Christian Julius værelse klar inden han var født.. Jeg købte en tremmeseng, rumdeler, kommode, pusleplads som de store ting.. Alt i hvidt.. Så kan de bruges senere hen også.. Og fuldte op med en lille slagbænk i hvid, små stole og et bord.. Pyntet op med puder, billeder og uro'er.. Uro'er med lys i er et hit hjemme hos os især.. Jeg har også sat en gammel tallerkenrække op til bøger... Købte kasser til legetøj og kurve af traktordæk til alle de bamser de dejlige børn får... Har malet en stor drage på væggen og planen er at der skal males en ridderborg ved siden af... Samt i den anden ende af værelset skal der være en stor John Deere traktor og dyr rundt omkring...

Anmeld

3. oktober 2008

quar20

Ej hvor er det godt med billeder :D Ser rigtig hyggeligt ud det værelse..! Jeg er lidt i tvivl om hvor meget blå der skal være derinde nemlig...!! Det er nemlig et lille værelse desværre...! Og desuden så kommer han jo ikke til at bruge vildt lang tid derinde til at starte med :D Men mange tak :)
Vil da gerne se flere billeder hvis i har dem liggende..
Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.