jeg savner..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

781 visninger
12 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

SHERO

(beklager tudeindlæg på forhånd..

...min storebror så meget... Synes godt nok i dag har været hård, I dag har min storebror fødselsdag og ville være fyldt 33 år. I år bliver jeg 26, samme alder som min bror nåede at blive på jorden, og har på ingen måder lyst til at blive ældre end ham.

Utroligt hvordan tiden er gået så hurtig uden savnet er blevet mindre... Min storebror døde mens han sad varetægtfængslet i århus arrest, alene i sin celle om natten. Han var psykisk syg og burde aldrig ha været spærret inde, han begik ikke selvmord, men fik byttet sig til noget metadon som sammen med hans recept medicin gav ham hjertestop.

Det har taget rigtig hårdt på hele min familie at miste ham, og nu har han fødselsdag, hvilket i sig selv bringer en masse tanker frem, men min lillebror på 22 sidder varetægtfængslet på 5. månede og skal i retten på næste fredag, vi ved ikke hvad han blir sigtet for endnu, men noget tyder på straffen blir mellem 2-3 år i lukket fængsel (højst sandsynligt på sjælland).

Jeg er ulykkelig over min søn ikke får muligheden for at lære hans onkel at kende, men nu tyder tingene på at han måske når at blive 4 år inden han rigtig kan lære sin anden onkel at kende. Jeg ved godt at man skal tage straffen når man har gjort noget ulovligt, men for pokker hvor jeg sidder og føler det så uretfærdigt alligevel.   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

Loa

Øv hvor hårdt for dig/jer...... 

Nej en med psykiske problemer, burde have anden behandling end den han fik...... 

til jer..... 

Anmeld

24. februar 2011

Christine

Øv, det er da en rigtigt trist historie. Det gør mig ondt!
Og ja, man skal tage straffen for det ulovlige man har gjort, men dem man ikke lige tænker på er jo de pårørende til den der må tage straffen og det er synd det skal gå udover dig og din søn. Men godt i har hinanden i hvert fald

Anmeld

24. februar 2011

wamse

åååhh det gør mig ondt på jeres vejne

Anmeld

24. februar 2011

Laulund87

Det gør mig ondt

Anmeld

24. februar 2011

SHERO

Taak, hvor er i søde..

Anmeld

24. februar 2011

N&J

Et kæmpe kram

Selvom de mennesker i ens familie begår fejl (anset hvilke) så elsker man dem jo, og kan godt forstå at du er trist over udsigten til at din søn ikke kan se hans onkel før måske om to år.. 

Har du overvejet at lave en fotobog/fortoalbum (evt. med historier) om din bror, der gik bort, ikke kun for at din søn har en god måde at mindes ham på, men ligeså meget for din egen skyld.. 

Anmeld

24. februar 2011

SHERO

N&J skriver:

Et kæmpe kram

Selvom de mennesker i ens familie begår fejl (anset hvilke) så elsker man dem jo, og kan godt forstå at du er trist over udsigten til at din søn ikke kan se hans onkel før måske om to år.. 

Har du overvejet at lave en fotobog/fortoalbum (evt. med historier) om din bror, der gik bort, ikke kun for at din søn har en god måde at mindes ham på, men ligeså meget for din egen skyld.. 

Takker

Det lyder faktisk som en rigtig god idé, det vil jeg bestemt overveje, har godt nok ikke så mange billeder, men kan være jeg kan få nogen fra hans venner...

Anmeld

24. februar 2011

eElak

24. februar 2011

N&J

Tullen85 skriver:

Takker

Det lyder faktisk som en rigtig god idé, det vil jeg bestemt overveje, har godt nok ikke så mange billeder, men kan være jeg kan få nogen fra hans venner...

Jeg tror nogen gange det er godt, ved godt at man bliver ked af det når man ser på billeder og husker minderne, men jeg mener også at det er sådan vi ære det mennesker vi ikke længere har i vores liv, og så syntes jeg da også at du skal dele ham og dine gode oplevelser med ham, med din søn, han vil sikkert selv engang når han bliver ældre gå hen og tage albummet og sige om I ikke skal kigge billeder af onkel.. og det kan man jo ikke bliver andet end glad af.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.