Sparkedragt/babytøj med far-appel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.310 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Anonym trådstarter

Hejsa

PB er endnu meget uofficielt så forholder mig anonym...

Men jeg leder efter en gave til faren når vi forhåbentlig får gevinst. Da han forestiller sig at alt med babyer er et tutte-nuttet-lyserødt univers, der absolut ikke tiltaler ham ville jeg meget gerne give ham en sparkedragt med lidt mere mandeappel.

Her tænker jeg noget mega-cool. Fx. med hans yndlingsfodboldhold (FC Barcelona), superman outfit el.lign.

Jeg kan dog ikke finde noget på nettet så jeg vil sætte stor pris på, hvis I kan hjælpe mig Prisen er (næsten) underordnet, - bare jeg finder det helt rigtige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

AnneBJ

Herhjemme hittede det totalt da jeg fremviste ACDC body og hue... Lige nu har de det i H&M og har også en t-shirt hvorunder der er langærmet bluse... 

Held og lykke med PB! 

Anmeld

24. februar 2011

jannebjerre

Anonym skriver:

Hejsa

Men jeg leder efter en gave til faren når vi forhåbentlig får gevinst. Da han forestiller sig at alt med babyer er et tutte-nuttet-lyserødt univers, der absolut ikke tiltaler ham ville jeg meget gerne give ham en sparkedragt med lidt mere mandeappel.

Her tænker jeg noget mega-cool. Fx. med hans yndlingsfodboldhold (FC Barcelona), superman outfit el.lign.

Jeg kan dog ikke finde noget på nettet så jeg vil sætte stor pris på, hvis I kan hjælpe mig Prisen er (næsten) underordnet, - bare jeg finder det helt rigtige

Denne er såååå fed:

http://www.iss-sport.de/shop,show,4273

Anmeld

24. februar 2011

Mussen2

Anonym skriver:

Hejsa

Jeg har set en sej mini AC/DC trøje i de helt små trøjer. tror den var fra H&M men er ikke sikker....Ellers kan man få en sparkedragt , som ligner en Smoking med butterfly i H&M, den er bare for stilet

Anmeld

24. februar 2011

Anonym trådstarter

Ej sikke nogle gode forslag! Og hurtigt!

@JanneBjerre: Din Messi-body er genial! Det er lige præcis sådan noget jeg leder efter! Desværre kan jeg se den er udsolgt Jeg må se om jeg kan finde den et andet sted!

Hvis der er andre med ligeså gode bud er i naturligvis velkomne! Forresten, - hvilken str. skal man købe i hvis den skal passe til en nyfødt (og være dejligt nuttet lille)?

Anmeld

24. februar 2011

jannebjerre

Anonym skriver:

Ej sikke nogle gode forslag! Og hurtigt!

@JanneBjerre: Din Messi-body er genial! Det er lige præcis sådan noget jeg leder efter! Desværre kan jeg se den er udsolgt Jeg må se om jeg kan finde den et andet sted!

Hvis der er andre med ligeså gode bud er i naturligvis velkomne! Forresten, - hvilken str. skal man købe i hvis den skal passe til en nyfødt (og være dejligt nuttet lille)?

str. 50 eller 56

Anmeld

24. februar 2011

jannebjerre

Du kan måske købe sutter med fc barcelona???

Eller sutsko..

Anmeld

25. februar 2011

Anonym trådstarter

Hejsa

Endnu engang tak for svar... Jeg synes dog det skal være tøj og ikke sutter el. lign.

Min kæreste forestiller sig at babyer er super besværlige (hvilket de jo overhovedet ikke er *host host*) og kan næsten ikke overskue alt det udstyr man skal købe. Derfor skal det helst ikke associeres med alt det man skal sørge for uden om barnet men blot selve barnet. Ved ikke om det giver mening?

Han bliver dog helt blød i knæene over nuttet tøj så vil gerne holde mig til det. Alternativet skulle være noget sejt legetøj. Men for det første går der jo noget tid inden baby kan bruge det og for det andet bliver det måske en lige stor nok udskrivning både økonomisk og pladsmæssigt at investere i den mini-Mercedes han faldt over i lufthavnen engang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.