Skoldkopper ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.493 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. oktober 2008

miver

Min store datte på 4 har fået mange røde Pletter ;) især på ryggen og mave ved navle
Tror i det er skoldkopper og hvis der er det skal jeg kontakte lægen ?
Har man feber ved skoldkopper ?
Hjælp mig ;) ;)
(H) mie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2008

tascia

hej mie

hvis du kigger godt efter ligner de så små vabler??? skoldkopper kan godt minde lidt om dem nemlig, da de buler lidt ud og har væske. det er meget forskelligt om man får feber, men det er bestemt ikke unormalt. min datter havde febrer dagen før de brød ud og min søn havde slet ikke feber! har hørt om andre der nærmest går i feberkramper, så som sagt, det er meget forskelligt

hvis jeg var dig ville jeg ringe til lægen i morgen, nu hvor du er lidt i tvivl

//Natascia

Anmeld

2. oktober 2008

miver

Ok mange tak for svar ;)
(H) Mie

Anmeld

3. oktober 2008

tascia

miver skriver:

Ok mange tak for svar ;)
(H) Mie

fandet du ud af om det var skoldkopper?

Anmeld

3. oktober 2008

miver

Ja det er skoldkopper , nu må vi se om den lille osse bliver smittet så vi kan få det overstået ;)
men hun har det heldigvis rimelig godt ikke feber bare lidt pirlig
(H) mie

Anmeld

3. oktober 2008

MorCamilla

Øv med skoldkopperne.. Men dejligt at hun ikke er voldsom syg af det.. Rigtig go bedring med hende.. :)

Anmeld

3. oktober 2008

miver

MorCamilla skriver:

Øv med skoldkopperne.. Men dejligt at hun ikke er voldsom syg af det.. Rigtig go bedring med hende.. :)

Mange tak :D

Anmeld

3. oktober 2008

tascia

miver skriver:

Ja det er skoldkopper , nu må vi se om den lille osse bliver smittet så vi kan få det overstået ;)
(H) mie

der gik præcis 14 dage fra min datter havde det, til lillebror fik det! syntes uden tvivl det var nemmest med min datter på 3 fremfor hendes bror på 13 mdr., men alt i alt meget smertefrit med dem begge uden indvirkning på søvn etc.

god bedring

//Natascia

Anmeld

3. oktober 2008

miver

tascia skriver:

miver skriver:

(H) mie

der gik præcis 14 dage fra min datter havde det, til lillebror fik det! syntes uden tvivl det var nemmest med min datter på 3 fremfor hendes bror på 13 mdr., men alt i alt meget smertefrit med dem begge uden indvirkning på søvn etc.

god bedring

//Natascia

mange tak

Anmeld

5. oktober 2008

Pia.

Hvordan går det den lille skoldkoppe... Her havde vi det jo to gange med 10 dages mellemrum !!!
Men vi er nu ovre det igen....

God bedring til din lille skoldkoppe.

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.