Tatovering - nogle kreative der kan tegne en??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. februar 2011

Den lykkelige

Hej med jer

Kunne godt tænke mig en mindre tatovering med min kærestes forbogstav, mit eget og vores kommende datter's, samt tallet 6 (års dag).. Jeg har selv tegnet en med vores for bogstaver som jeg synes er vildt flot.. men nu vil jeg gerne have "koblet" vores datters forbogstav ind også.. Kan ikke få den pæn..

Nogen der kan tegne/skrive flot som kan hjælpe? Det må gerne være meget diskret så det er "gemt" i hinanden og man ikke umiddelbart kan se hvad det er..

Håber der sidder en som er kreativ og lige har lyst til at prøve..

Bogstaverne er: C, O og G og 6 tal...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2011

celkt

milopilo skriver:

Hej med jer

Kunne godt tænke mig en mindre tatovering med min kærestes forbogstav, mit eget og vores kommende datter's, samt tallet 6 (års dag).. Jeg har selv tegnet en med vores for bogstaver som jeg synes er vildt flot.. men nu vil jeg gerne have "koblet" vores datters forbogstav ind også.. Kan ikke få den pæn..

Nogen der kan tegne/skrive flot som kan hjælpe? Det må gerne være meget diskret så det er "gemt" i hinanden og man ikke umiddelbart kan se hvad det er..

skal gerne prøve... :-)

er meget kreativ, når jeg elelrs lige er i humør til det... hehe

må noget af det evt være spejlvendt??

Anmeld

24. februar 2011

Den lykkelige

celkt skriver:

skal gerne prøve... :-)

er meget kreativ, når jeg elelrs lige er i humør til det... hehe

må noget af det evt være spejlvendt??

Tusind tak..  Nej helst ikke spejlvendt..

Anmeld

24. februar 2011

celkt

hmm... flere farver eller kun en??

Anmeld

24. februar 2011

Sees

milopilo skriver:

Hej med jer

Sussie - Som hedder Ox. herinde .. Hun er super god til at tegne. Hun har meget at se til lige for tiden, men du kan prøve og skrive til hende

Anmeld

24. februar 2011

Den lykkelige

celkt skriver:

hmm... flere farver eller kun en??

Kun sort  og må gerne være lidt "krummelure"  

Anmeld

24. februar 2011

Den lykkelige

Sees. skriver:

Sussie - Som hedder Ox. herinde .. Hun er super god til at tegne. Hun har meget at se til lige for tiden, men du kan prøve og skrive til hende

Tusind tak.. Må jeg da lige prøve

Anmeld

24. februar 2011

celkt

en skam, jeg ikke må spejlvende et af bogstaverne, ville gøre det mere symetrisk...

Anmeld

24. februar 2011

Den lykkelige

celkt skriver:

en skam, jeg ikke må spejlvende et af bogstaverne, ville gøre det mere symetrisk...

Ja det rigtig.. men det bliver bare lidt for "usynligt" hvad der står så.. Selvom jeg gerne vil have det skjult.. Ja jeg er ikke let

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.