Sagen er den at vi bor til leje pt... Min kæreste, jeg og vores fælles søn på 17 mdr... Desværre er lejligheden kun fremlejet ind til januar næste år - der skal vi flytte ud.
Min kæreste og jeg har begge en drøm om at købe eget hus.. MEN jeg er altså kun 23 år på det tidspunkt og ikke helt færdig med min uddannelse, derudover kan kæresten og jeg af og til have temmelig dårlige perioder hvor jeg tvivler på om vi nu skal være sammen forever....
Jeg har virkelig ikke lyst til at stå i gæld til halsen i så ung en alder... og ved at huskøb kan medfører flere skænderier... eller hvad?
men på den anden side - jeg vil jo gerne have mit/vores eget hus på et eller andet tidspunkt.. er det bare at tage springet?! eller burde vi vente? Det haster jo ikke... og tvivler på vores søn tager skade af at vi evt skal flytte igen om 3-6 år...!? Det jo trods alt kun 2 "Husskift" i hans liv (forhåbentlig)
Min plan B er at vi lejer et hus... Jeg gider IKKE bo i lejlighed igen! Men kæresten vil helst købe - og det er begrænset hvad der er af huse man kan LEJE ubegrænset...
Anmeld